May 20, 2010 with 0 Comment(s)
DEMAM+BATOK+SELSEMA!!!

saket otak arrghh, saket idong, saket tekak rase mcm nak garu garu jer trachea aku dgn memasukkan jari dlm tekak dan menggaru sepuas puas nya! arrghhH!! dah la dud0k s0rg kat umh. =.=" abh,umi sumer balek kampung, AKU DOK SORG! smlm x lalu mkn, beli kat kedai je. T_T dah lah id0ng x berfungsi, x bau pape byg kan. rase taw0r jerr. yg umi aku telefon pesan satu2 antara nye :

1. tutup tingkap elok2
2. kunci pintu betol2
3. buang wayar gas kat dap0r.
4. bukak plug && wayar internet (risau kilat)
5. angkat kain letak dlm bilik belakang

dan lain lain . . . .~~

ahaha, aduhh, ORG TAU LA SUME TUHH. uhhh sbb ape dye suro kunci, bukak gas pe sumer tuh ? sbb es0k aku kene balik kampung pulak dgn maklong! engat dpt pegy skula esok, tp nmpk nye x laa. haih dah la demam, nak balik kampung pulak. aduhh saket pale laa aku. ermm

*mlm karg gerak pegy jelapang. tdo saner, esok gerak klantan~~ bye~~