May 9, 2010 with 0 Comment(s)
uhh, aku x tahu nape dgn aku sejak due menjak nieh. terasa nak makan orang p0wn ada, tumbuk dinding bilik dah buad dah ari tuh, seb bek x pecah dinding, kalo dinding pecah xper agy, kalo penumbuk aku pecah ? dah x leh nak tumbuk angin selalu ;) errhh! pastu kekadang, trasa gembira sampai senyum sorg2. adakah itu di namakan gila ? AHAHA entah. ade pulak time aku emoing semacam. grr~ penyakit penyakit yg tiada penawar, amat sukar nak d ubati :|

heh ? ape yg aku merepek =.=" errm aku x post n x ckp lagi pasal hari ibu kan ? aku panggil mak aku bukan ibu,mummy,emak,mama or pape lah yg korg panggil, tp aku panggil dye umi ;D ahaha. selamat hari umi, umi. eh lain masam AHAHA. walaupun kekadang tertinggi kan suare, ter...ape lagi eh ? terusik k0wt, AHAHA dye dok dapur ngah masak, aku dtg senyap2 tanpe sebarang bunyi dan dan.. mule lah perkataan yg die kuar kan AHAHAHA xD haiz, mcm2 tp pape p0wn, she's the best ;))

erm tukar topik, erk erk.. ape lagi aku nak ckp ? ermm arghh act, skung mood aku xde sgt nieh, tak tau nape. adakah sebab . . . ? =.=" xde ape lahh. sibuk nak tau AHAHA :P pape p0wn, sok skulah n skung dah kol 11.28, bju x gosok lagi ^^ so nak g gosok bajuu... byebye ~~