May 13, 2010 with 0 Comment(s)
semenjak kau hadir dalam hidupku
tiada lagi keresahan
kau menutup pintu hatiku
tanpa sedari
hingga ku izinkan
kau yang bernama CINTA
kau yang memberi RASA
kau yang ilhamkan
bahagia hingga
aku terasa
I.N.D.A.H

maaf jika ku tidak SEMPURNA
jika bahagia mudah menjelma
bila keyakinan datang merasa
kasih disalut
dengan kejujuran

Mencintai Dirimu..
Merindui dirimu..
Memiliki dirimu..
hingga akhir hayat
Bersama
KAMU

yah haha ! ^^ eyh, listen the music n sing with me HAHAHA xD sedap x ? ckp sedap! perisa oren! cepat! lagu nieh, erm ost adamaya. ouh jiwang nyaah. HAHAHA hai lantak aku laa, aku punye belog, hape kau kesah ? ahaha ala x suke ? try la dgr n sambil sambil ik0t lirik kat ats tuh, lame lame sti ske ahh HAHAHA. well, sebenar nye aku ada dgr abg abg FORM6 skulah aku buad lagu nieh. diorg ubah lagu nieh nak di nyanyikan mase hari guru. AHAHA diorg ubah ape tau, yg aku dgr, diorg ubah "kau yang bernama GURU" kah3 haeh, pndai diorg. AHAHA tp sedap pulak. AHAHA xper dgr je laa ape yg diorg akan persembahkan nnty :P

btw, aku sebena nyer tgh terase dgn seseorg nieh. manusia. a;ah kau lah. AHAHHA *jgn trase* xde lah, ntah lah, *manusia* nieh buad mood aku down underground laa. bukan atas tnah, jatuh sampai dlm tanah *liang lahat?* HAHAHA p0wn boleh. "weyh kau, kenape kau buad aku cam gini ha ? aku x phm dgn kau. tak paham ape ape tahap petala kelapan dah kau tahu ? hish! ape kau nak suro aku buad sebena nye ? hah! arghhh" ermm sabo je laa. dah laa pape p0wn, hope enjoy with this song ^^