Jun 5, 2010 with 0 Comment(s)
yee, ari nieh hari pertama cuti, so keje aku bgun tdo selame yg mungkin. HAHA so aku baru bgun lah nieh pukol 10.30 maseh awl kan ? bahaha skung tengah lapa nieh, bgun2 tros mengadap pc, fuhh taksub gile. HAHA ha! aku ade bukak bukak menjengok blog belog org lain td pastu terjumpe bende nieh :-


hah, ape tuh. HAHA entah ni aku amek dri belog, erk ape name belogg nye ? HAHA lupe tgk mcm bes je, anti menganti nieh, wakaka israel mmg lerr, seluruh dunia tahu dye nie negara paling P***M** HAHA xDD ish tade dlm dunia nieh sejahat dye ni, melainkan US && ISRAEL miahaha. dah ckp pasal lain, ehh sape nak aemk pic tuhh, amek laa letak kat belogg korg tau ;))

okeh, cite lain, smlm lepas aku tutp kom, aku pegy dekat tilam kejap tgk phone kowt kowt ada mesej kan. check check tade, pastu termenung sekejap, tetibe tetido HAHA pastu bape minit ntah aku tdo, abah datang kejot, dye tnye dah semayang insyak kee ? aku mase tuh tgh mamai mamai pulak tuh HAHA mmg aku x semayang lagi, pastu tros pegy amek air semayang, semayang ape sume, bentang tilam, letak je kepale ats bantal perghh, tros tido ! HAHA sedap dowhh, nikmat cuti nih, tuh yg aku ckp dlm post yg dulu cuti nieh nikmat dan anugerah tahu, syukor lahh dpt cuti nieh, bleh rehat2 makan2 bg gemok sket *kalo boleh HAHA aku mkn lah bnyk mne pown sekepeng ini ah jugak. x besau besau, tinggi ade laa, HAHA so skung aku engat nak g mkn lahh, HAHA mndi x hape tak tros nak makan ? ehh ske aty aku lahh, aku yg nak makan, bukan kau! HAHA ok laa byee