Jun 4, 2010 with 0 Comment(s)
eh, tibe tibe tringat ari tuh punye cite. bile ? ade lahh minggu lepas x cilap aku, hari sabtu malam, mase tuh nak pegy umh maklong. mase dok dlm kete, entah mcm mner boleh abah,umi && abg aku sembang pasal jodoh jodoh nieh. HAHA COP! AKU TAK TERMASUK DALAM HAL INI. harap maklum haih! ok aku pownn, tak tahu nak mule cite mcm mner. HAHA x engat sangat tp teringat. hampas klape parut betol. HAHA xde, abh ckp kat abg aku, erk mcm mner eh dye ckp ? HAHA

hah! ok ok, dye ckp kalo hari raye, dpt bini yg bleh berkire xpe, risau dpt bini yg keras kepale hah, payah lahh, pastu abh kate kalo boleh cari lah yg org klantan. same negeri, senang nnty nak balek kampung xde nak gadoh ape. mcm dye dgn umi laa, same negeri. kampung ? ermm kampung seberang lah. kah kah kah ok ok sambung, pastu abg aku ckp, yelah tp kalo dah mmg di tulis jodoh kite dgn org lain, nak buad mcm mner. pastu bapak aku jwb, mmg lah tp kene cari yg klantan lah, msty cari. cube untok cari. usaha. HAHA aku mase tuh senyum, wakaka aku tak tahuu mu. panda panda lah mung cari bini mung. HAHA aku tak menyibuk pape p0wn, dgr jer, mate tgk jalan laju laju jln nyer, kenape jalan tuh nmpk laju ? HAHA pastu tgk rumah cine ade tmpat menyembah ape tuhh ? tak tahu lah. HAHA ta de keje kan ? pastu aku terdengar lagi abah ckp, bende nieh bukan maen maen, mase depan jugak. yg ayt aku tersentap ayt "ni abah bukan ckp kat abg je, tp sume" jatuh sedikit rahang aku, ehem ehem. HAHA lambat lagi abh, tunggu laa 10 15 taon lagi ke, tgk la mcm mne. WAKAKA yg kite nak tunggu tuhh tuhh muhammad fakhrullah bin zulkifli ahaha pandai pandai laa nak idop! kah kah kah.