Jun 9, 2010 with 0 Comment(s)
ahah, blahh keluar negeri, berhijrah ker negeri seberang bukan ke siam or indon tp ke kelantan. IC malaysia maseyh di gunakan ngee~ eh aku ade terbace ana punye blogg, ape ke dye panggil facebook bukumuka ? HAHA kau nieh ana grr elok elok name dye sedap dah facebook, kau melayu kan. tahu lah anak melayu, aku pown same. bahaha, eh kau bukan siam ? erk tade tade =.=" uhh, okeyh hari nieh aku bgun awal, nyot nyot~~ haha aku bgun pukol 6, mndi semayang subuh ape sume, engat pasni mau pegy kedai, beli gel && topup. ah ? kedai mne ade jual sume tuh pg pg bute nie ? ouh yea seveneleven atau di kenali sebagai 7E msti ade, tp kalo gel yg aku nak tuh tade ? haish kene tunggu lah pegy kedai lain grr ;|

eh, semalam aku tdo lena, walaupun pukol satu aku tdo. bahaha lepas lyn ms, dah xde manusia nak tegor aku, teros off pastu pegy semayang insyak tros tdoq ;D nikmat nye tdo. huish huish lupe nak ckp alhamdulillah. ;)) ohh aku nak bg tahu nie, nnty dah tde lah belogg aku ni nak update, seminggu rase nye, haiyak . myspace ouh ruangsaya. aku akan tinggal kan kau buad seminggu maybe lebeyh. HAHA pndai pndai lah kau menjge diri mu miahaha, ouh facebook bak kata ana bukumuka, kau pun same je naseb dgn ms. pndai2 lah carik mkn sendirik xD yg terakhir belogg ini, terima kasih slame nie melayan kerenah dan tunjuk perasaan aku kat kau. asal marah carik kau, asal sedeyh carik kau, asal gembira carik kau. HAHA sumee lahh tengs belog aku syg kau. nnty aku balik aku update bnyk bnyk tahu huuaahhaa. aduh, kebas kaki duduk bersile ats kursi nieh, haish ok lah. soryy kalo ade tersalah taip dan ade org terasa ker hehe ;) baii salamualaikum ~