Jun 26, 2010 with 0 Comment(s)
belog ni akan di naik taraf . harapmaklum. tapi tak tahu lagi bile har har har. aku tgh mencari belog yg lawa lawa :D tgh melihat, mengusha dan mengskodeng. HAHA aku ade jumpe jugak yg comel comel gitu, tp bg belogg pompuan boleh lah. kalo aku letak. mmg kene gelak je lahh ! HAHA nak tgk mcm mner comel nyer belog tuh ? tekan kat sini http://www.blogskins.com/apply.php?sid=228680&action=Preview

comel tak ? bg aku mcm pompuan. HAHAHA!! ada sape sape berminat ? nak carik sendirik ! xD aku pown tak tahu ape yg lawa bg belog aku nie, nak jugak tukar nak bg new look, new style. HAHA baru ade peningkatan. nak bg org bacer lagi semangat jer. haih, susah betol lah. smlm dah tukar, ade org yg tak puas hati pulak. HAHA korg dengki ni aku tahu jeng jeng jeng ! HAHA susah ehh belog cam gitu ? mcm lawa jerr :P tp tak pe lahh, nnty org masuk belog ni tak dpt bcer plak kan. seb bek aku pikir sal pembacer, kalo tak. HAHAHA mcm ade jer org bcer belog aku ni pown ? hah ? ada ker ? HAHAHA haduhh mls mls dann mls !! =.=" byee