Jun 27, 2010 with 0 Comment(s)
kenape setiap kali on mespes, msty nmpk muka dye . kenape asal nak tgk sape kwn2 kat top friend aku kat ms tuh yg on9, msty mule2 nmpk muke dye. padahal dye tak on9 pown, tetibe jee. pening ? ouh tidak ! kenape ?!! sbb dye 1st top friend aku kowt. har har har. tak pe lah, kau duduk lah dkt 1st top friend tuh elok2 diam diam ehh ? jgn pegy mne2. aku tak akan ubah kau dari situ. kalo aku ubah, aku bg kau coklat. HAHA eh sape yg aku ckp kan ni ? tade sape. hamba allah manusia biase jer :D walaupun aku kekadang sakit dgn pisau, tp aku syg nak buang. walaupun dah ada gunting, aku tak buang kau, aku simpan elok2. tpi aku tak dpt gunting, dan tak akan dpt gunting. maybe dpt, tp lambat lagi lahh. ape kene mngene pisau,gunting, dgn kau ? HAHA entah lah. kenape eh ?

sape sebena nyer kau ? kenape kau boleh ada dkt 1st top friend aku tuh ? dan, kenape aku tak ubah top friend aku tuh sdg kan aku tak kenal kau ? HAHA sape ckp aku tak kenal ? aku kenal lahh. aku kenal kau sgt2. tp tak cuk0p kenal lagi. kalo di banding kan dgn peratusan, mungkin 5% jer aku kenal kau. maybe ? sape tahu. kenal tak kenal lain hal lahh :) kite boleh tau gune kan sesuatu bende selepas kite beli bende tuh. same lahh, kite boleh kenal slps itu. eh, bukan perkataan 'beli' tuh aku tujukan kepade kau, tak. itu umpama. faham kan. kalau tak fhm, jgn bcer dan jgn nak buad kata kata sendiri oke.

ape motif aku ckp bende ni sume ? ape faedah yg aku dpt ? dan kenape ? eh salah ker aku nak luahkan tunjuk prasaan dlm hati aku ni ? tak salah kan ? lagi pown ini belog aku suke hati lahh. faedah yg aku dpt, aku dpt tenang kan diri :) dapat kosong kan hati :) dapat turun kan kegilaan minda :) dan lain lain lahhh... tak payah nak tahu. sebena nye aku ada hajat sesuatu yg tak tertunai lagi dgn kau kan ? kau ingat lagi ker tak ? kalo kau lupe ta pe sekurg kurang nye aku engat, tp kalo kau ingat aku pown kene lah tunai kan :) bnyk kan ? bnyk sgt... tp aku dpt tunai kan satu bende jer. dan aku akan mintak maaf kat kau sbb tak dpt nak tunaikan yg selebih nyer dlm satu bende tuhh. ok? ape bende yg aku ckpkan ni ? kenape mlm nie aku tak bnyk gelak gelak dlm belog aku ? kenape aku bnyk tnyer je ehh ari ni ? hanye sattu perkataan jer yg aku boleh kate ENTAH! haih ? ok, bye.