Jun 2, 2010 with 0 Comment(s)
aduh, td bio & kimia, aku boleh ckp satu je VERY HARD grr, mintak mintak lulus dah laa. xDD td berpeloh peloh tahu aku nak jwb, siyes! susahh, kiri kanan kiri kanan aku tgk, diorg sume khusyuk buad. HAHA ape yg aku bantai dlm tuh aku x tahu laa, aahh jgn pikir dah! pikir pasal esok pulak !!

esok, ADDMATH && AGAMA (2) ermm . . engat aku nak hafal jawapan la. wakaka xDD jahat betol. huish, habes ape gune nyer buku latihan tuh ? ahaha tgk lah mcm mner aku buad nak jwb nnty wakaka. aku bajet susah laaaa -.-" aku tak tahu dri awal taon lagi aku low low sket addmath nieh, bak kate muhammad, otak aku, otak jenis sebelah kanan 'otak falsafah' ahaha xDD dye ckp aku kene latih gune otak sebelah kiri 'otak pengiraan' ouhh aku tnyer dye mcm mner nak latih, dye ckp pusing tgn dgn arah bertentangan. HAHA xDD aku p0wn x tahu mcm mner nak buad tuh . buad buad kang tros terpusing tgn aku, hah dah xde tgn seni aku nieh wakakka xDD ko ape tahu ?! kau tak tahu ape itu seni bahaha. ermm ape p0wn, wish me luck ~_~