Jun 3, 2010 with 0 Comment(s)
nikmat ? knape ? ahaha sbb ari nieh lah yg terakhir exam yeah yeah miahaha! tp sebenar nyer esok ade lagi, tp esok paper PJK && SIVIK. alaah, pndang sebelah mate je WAKAKA ! jahat betol, ye laa x penting kan ? tp aku engat nak bcer jugak PJ tuh, cikgu kate ade dlm buku, aku engat nak jeling jeling jugak *rajen* ouh td pekse addmath dgn agama (2) fuhh gilaa, 1st time aku bleh jwb sumer soalan addmath paper 1 sbb ape tau ? sbb sumer soalan tuh cikgu dah bg tahu dah . wakaka so tgk jer lah care care nak menjawab nyer . trimas cikgu khairuddin, we all sn 1 & 2 student love u! sporting habes! miahaha. tp kertas 2 aku kantoi lah, aduhh 5 soalan tuh, 3 je aku jwb =.=" hamph betol . eh eh, agama td, aku tinggal 2 soalan. sumer pasal hukum tajwid. wakakka 1 soalan 4 markah, so dah terlepas 8 markah. aku x bcer sepatah haram p0wn pasal hukum tajwid ape sumer tuh dahh lupe sumer haish! so tinggal lah! HAHAHA

pape p0wn, aku dah merdeka *hampir* laa, so korg biler lagi ? HAHAHA yes luse cuti, qodo' tidurr sedap bhaaii. muahaha tgk lah, aku on9 24 jam! tp ala balek kampung ~_~ mls betol. haih ape yg ade kat saner, tenet xde, kom xde, hanyer angin sepoi sepoi je lahh, grr ~~ sebena nyer aku tenga lapa niee, balek skulah td makan coklat je. wakaka, ahh nak pegy ziarah dapor jap, selongkar makanan && melantak ^^. mehehe