Jun 7, 2010 with 0 Comment(s)
GUD MORNING MALAYSIA !
baru pukol 8.30 dowhh. adehh aku asyik terjage jer, dari puk0l 7, 7.15, 7.30 haish pastu tdo balek, sampai 8.30 ahh mls tdo balek tros bgun. bgun bgun bukak kom, tgk ape yg patut dlm mespes tade pape, pastu bukak belogg tgk sape yg ade update belogg ari nieh, tgk tgk ade lah jugak org update. "minda saya" HAHAHA tuh belogg dye. aku bcer bcer insaf bhaii, 1st time menghayati belogg org lain. huish, ayt dye pakai power 1st class lahh. haih, skrg baru aku sedar, ye! aku dah terbgun dari mimpi! terbagun dari khayalan dunia! terjage dari lamunan hidup *wow ayt kuh boleyh tahan* pape pown, aku ske ayt nieh "kau merana berlajar bersungguh sungguh 6tahun, then kau akan senang 60tahun. penuh makne bhaii, aku pegang kate kate tuhh:)

uhh, daah cerita pasal lain ? pasal ape ? esok insyallah kalo jd aku blek kampung. ntah aku rase pown, keje skulh ade tp tak tahu mne satu HAHA. kat kampung msty aku sorg2, tade sedare mara, tade game, tade tenet, tade mespes, tade belogg, ermmm nieh lah yg boleh aku buad kalo dok sorg sorg. tapi tape lahh, nak buad mcm mner ? takkan nak angkut skali kowt pc nie ? kalo laptop tape jugak di desktop HAHA mati ouh. eh korg ade dgr lagu oh africa - akon punye lagu. ade ? mcm best && video klip dye sempoi bhaii, org sepak bola tros pecah kat dinding pastu kuar gambar pemain star star drogba, ballack aku rase ade, sape lagi, messi kowt ntah x engat dahh.

ape ke hal pulak daripade sembang pasal balik kampung tros sembang pasal bola nie ? ishh hah smlm aku ade beli topup maxis, aku ckp nak 10inggit punyer tetibe dye kuar kan satu kat bju bola, tp kad topup lah. dye ckp yg nie 8inggit jer, dpt 50minit mase berbual, dan 100sms kalo 50m x o.33sen = rm16.50 tp aku beli rm8 jer. HAHA untung jugak kan ? so aku beli lahh, ni khas untok piala dunia punye ;D tp aku engat nak beli yg biase punye topup jugak, sbb dlm nset aku tuh ade 16sen jer. HAHA karang karang lah beli, 5inggit cuk0p ahh, buad spearpart *betol ker aku eja tuh* bantai jelah. aku tahu aku tak reti bahase penjajah HAHAHA ok lah aku nak pegy usha belogg org lain pulak, huu ;) baii