Jun 25, 2010 with 0 Comment(s)
pukol 12 td mase kat skulah, tgk awan gelap semcm je, pastu angin kuat dtg, perghhh naseb bek aku tak pelok member aku kat sebelah. HAHA trase nak terbang pown ade *biase lah org ringan kan* HAHA pastu sejuk woooh. kat bes hari hari mcm tuh :) pastu mase nak balik 12.15 tuh tak tau dah mcm ne nak balik, ujan lebat bhaii dah lahh naik basikal. pastu tunggu 12.30 dah ok sket reda sket ujan. ape lagi maen redahh je lahh. zasss! haha laju bhaii sampai tak nmpak dah air air dekat jalan tuh main redah aci tak endah jer. lantak lah kotor ker ape ker ape peduli esok kan cuti ? har har. pastu sampai umh relex2 rehat2. huh penat =.="

kol 3.30 td aku pegy bank, bapak aku suro bayor ape ntah HAHA pastu aku gerak nan abg aku lah pegy. dye amek duit, aku bayar duit HAHAHA xD ape lahh. sejuk kowt dlm tuh. grr rase nak amek bantal pelok tdo situ jer. haha gerenty petang karang baru bgun haha. eh eh result dah dpt dah. HAHA yg tak dpt pown satu je, addmath xD tp aku tak nak ckp ape ape pown pasal result ! dah ! stop it! grr ;| kau buad kan ku menjadi tak tentu arah gagaga xDD

hapa laah. ermm, dah nak masuk bulan 7 ! wow ! haha kan ku tunggu saat saat yg dah lme kau tunggu tuhh ^^