Jun 24, 2010 with 0 Comment(s)
salah ker kalo kite jadi baik ?

salah ker kalo kite utamakan kepentingan org lain daripada kepentingan sendiri ?

salah ker kalo kite susah kan diri demi org lain ?

salah ker kalo kite mengalah di sebab kan org lain ?

salah ker kalo kite cube nak menjaga org lain, dan kemudian baru jage diri sendiri ?

salah ker hah ? kenape lahh, aku rase mcm baik jer sumer tuh, mcm betol jer sumer yg aku buad tuh, tp kenape hidup perlu mcm ni hah ? dose ? sume ade dose. pahala ? senang nak dpt tp org yg susah kan nye. sumer mcm biase jer, tp kalo aku buad sume yg aku list kan kat ats tuh, kenape org lain buad aku mcm aku tak wujud ? mungkin lah aku kering kan, duduk blakang tiang lampu diorg tak nmpk. tp dok dpn mate pown. ermm . ade jugak org marah aku sbb baik sgt, kenape eh ? aku rase aku jahat 70% baik 30% jer. haha, betol, tak tipu. baik tuh kekadang jer pown. tp time buad baik, org marah, time buad jahat, ok pulak. so aku kene buad jahat lah nie ? entah lahh, maybe sesape yg bcer post aku yg ni tak akan phm. mungkin org yg phm pown, dye dah tahu aku story d sebalik bende ni. kan byha ? kau dah tahu kan ? kalo kau buad buad tak tahu pown tak pa. ahah, mungkin hidup mmg mcm ni lah. sekejap ok sekejap x. tp aku tak kesah, aku saket ? alah saket kat hati sendiri boleh hilang lame2 hilang laa, tp kalo sakit kat hati org lain ? susah lah. manusia. dah name pown manusia. mmg susah tau ? dose jelah kite boleh dpt saket kan hati manusia lain. am i right ? dan lah weyh, tak larat dah nak meluah merapu meraban mengEMO meng ape lagi ? segala gala jenis meng lah. dah tak larat laa weyh, tolong lahh, ermm