Jun 22, 2010 with 0 Comment(s)
haih, baru hari kedue skulah dah ponteng ? eh, kenyataan yg tidak benar ! mner ade aku ponteng, grr tak de nyer saje saje aku nak tak nak pegy skulah tuh. pagi td, pukol 6 aku bgun mndi mndi solat per sume la kan, pastu aku baring kejap ats tilam tuh, tetibe tertido. HAHA mmg ngantuk, smlm tdo pukol 2, dok buad apoe entah, folio kimia kut. ok pastu mak aku dtg bukak pintu pukol 7.10 something mak aku ckp PUKOL 7 LEBEYH DAH !! aku tros bukak mate kelam kabut bgun pegy tgk jam kat luar, bende nyer jam nset aku kat sebelah jer. HAHA tp kelam kelam tgk kat luar, dah terang berderang dah ! grr aduhh kang kalo dtg jugak, d cop PELAJAR LEWAT* aduh, tuh lah sistem skulah aku, pastu kene lah denda pape, kadang kadang tuh rotan. ish tanak aku kene rotan rotan, cuk0p lah darjah 6 dulu aku kene rotan setahun tuh. HAHA dgn *cikgu ZAKI xDD mekaseh cikgu, sbb cikgu rotan lah saya dpt A dlm BM UPSR HAHAHA !!!

uhh, smlm una ada msj aku, dye engat nak pinjam folio kimia aku. aku dah jnji nak bg ari nie kat die. tapi aku tak datang, sorry una. esok dah nak kene antar, aku bukan sengaja tak dtg aduhh, aku tak dtg org lain jd mangser. takpe takpe, nnty kalo ko nak, petang nie aku boleh bg aku dah siap sumer dahh. hehe, tp mane aku nak jumpa kau ? HAHA giler nak pegy umh ? HAHA mak kau kejar aku dgn penyapu kang :P ermm tgk lah mcm mner ehh ? hee ^^

oke lahh! aku ni tak mndi lagi bhaii. HAHA bangge. engat pasni nak pegy binding folio tuh, pastu tgk ape yg patut di kemaskini kan. HAHA byee