Jun 24, 2010 with 0 Comment(s)
aku dok syok bcer belog org , tp belog sendiri tara update. haha , so.... ape yg aku nak update kan ? emm ? nak story pasal skulah ari rabu 23/6/2010. semalam lah HAHA dlm kelas aku sorg laki, yes i am lelaki terakhir, perempuan ada lah dalam 5 6 org. kenape sket ? sbb ramai pegy rombongan ke UM tuhh. pastu 2 org tak dtg skulah. fithri smlm dye pesan kat aku suroh dtg, kalau tak dye dok sorg2, so aku dtg lah. tp dye pulak tak dtg. hampas kelapa sawit betol lah. so aku tinggal sorg lah dlm kelas seorgnye lelaki di dalam kelas itu. anda penah berpengalaman sebegitu ? ouh aku dah due kali. HAHA xD ehh nak kate best, borink. nak kate borink macam best sbb bnyk bnyk subjek kan, MATH satu jer yg blajar, yg lain sumer lebor. HAHA cikgu ramai tade, yg ada pown bnyk hal. so dok dlm kelas je lah lalala :P pegy berjalan kesana kemari tawaf skulah dan lari skulah. HAHA lari ? lompat pagar ka ? tak lah. kan setiap ari rabu ada berjumpaan kokurikulum ape kebende ntah kan, so dtg lah. tp cikgu takde, budak2 yg handle. korg tau ape yg d buad mase perjumpaan permainan tuh ? main yoyo. HAHA kebudak budakan dan kebengongan HAHA. tp syok gak, dah lame tak main kan, haha dulu mase kecik kecik sanggup beli yoyo 40 50 inggit ouh. grr ;| dasyat tak aku ? HAHA pastuu sebena nyer balik pukol 3. tp dah borink kan ? so tgk jam baru pukol 2.15 pa'an ajak aku balik, dye antar naik moto. so aku pown join lah. lallala 1st time tong perjumpaan, lgi pown tade cikgu laa. borink =.="

ok mase nak balik tuh, aku dah naik moto dgn pa'an pastu c waqi bawak moto dye lah, mase nak keluar tuh, waqi buad lawak dowh. dye dah start pastu dah tekan gear satu, dah gerak sekejap engin mati, pastu dye tak free kan gear, tros pegy start! HAHAH ! giler lawak dowh, dye tros langgar moto pa'an, langgar sekejap tape ni lame jer HAHHA dah langgar tuh still langgar HAHA. bengong giler aku nan pa'an tergelak kuar air mata dowh. pa'an tertunduk tunduk gelak. aduyaii, buad lawak tak tentu pasal, ade ker patot start engin mase gear ade. sah sah lah terlajak ke depan, dah terlajak tuh bukan nak break, break depan tade. HAHA break blakang pulak tak makan, ermm memang kene lah angg. HAHA aduy, erm ckp pasal moto ni tringat pulak, member2 aku ajak pegy amek lesen ramai2 bulan 7 ni. aku pown tak tahu lagi, mcm boleh jer. HAHA tp moto lak tade kat umh aku ! nak LC ! nak LC ! grr ;| kan bgus ade income sendirik gagaga ^^