Jul 31, 2010 with 0 Comment(s)
award dari shida :) tengs dan tahniah kerna follower anda sudah mencecah 300. tingkat kan lagi jd kan 3000 hahaha. pastu bahagi due lah, :P ok done with this award lets go to the story for today .

harrr..bgun pukol 10.55 pagi td kelam kabut pegi mandi, aku terlupe yg aku dah jnji dgn fithri jun ape sumer nak pegi kenduti umh zul same2 sbb aku pown tak tahu umh die kat mner. adoiyai letih aku pg td, mndi mcm tak cuk0p ayor, pakai bju melayu dgn jeans bawah kopiah tak kepelik ? HAHA kalau pakai kain pelikat kan bgus nmpk mcm tuer sket ehemmm. HAHAHA pastu keluar rumah pegi umh fithri kite org kene tunggu haikal pulak, die pegi balik tukar baju jap. mule2 die pakai t-shirt biase die pastu die pegi tukar HAHA sumer pakai bju melayu. mcm rombongan nak pegi berhari raya jer HAHA sampai umh zul duduk jap. pastu sumer masuk bacer yassin doa slamat ape sumer lah, pastu ape lagi melantak HAHAHA. sedap kowt nge~ mmg lah sedap, dah lapo dari pagi tak mkn ape. dah mkn2 bapak zul datang, mkn mkn sile2 pastu basuh pinggan. HAHAHA aku dgn fithri same2 tgk antara satu same lain. HAHA pastu fithri tnyer aku betol ker joking jer tu ? kalau betol aku on jer die kate. HAHA pastu diorg betol2 jd pencuci pinggan aku jd tukang amek ayor teh tarik untok diorg HAHAHA XD pastu dlm kol 1 aku balik dgn haikal, jun dgn fithri duduk situ lagi tukang cuci pinggan HAHA.

balik2 kenyang dan penat. penat makan. HAHA penuh perot. n then agak agak aku buad ape ? ape lagi kalau tak berbukumuka ? HAHA bukak kom, bukak fb chating ngee~ pastu edit edit gambor, pastu mndi solat ape sumer, pegi tdo sampai kol 6.30 bgun semayang asor dan ini lah die waktu 7.30 aku sedang mengupdate post yg ni HAHAHA pasni nak buad ape eh ? ingat nak blaja buad smoke effect in adobe photoshop. aku dah download dah smoke brush td haha sat agi kita cuba nak buad mcm mner, tgk hasil nyer ok? :)