Aug 2, 2010 with 0 Comment(s)
penat hari nih tau. buad kerja skulahh menyalin jer keje nyee. =.=" takde keje lain ker drpd menyalin ? walaupun bunyi nya senang, tapi meletihkan tgn tahu ? grr ;| erm btw, bukan ini yg aku nak post kan untok hari ini, aku nak cite pasal... haaa dah lupa. td masa tdo lepas buad kimia td ingat, adoihh. hah, lupe kan lah.. aku post letak gambar2 yg aku edit je lah ehh ? yg aku gila mengedit guna bende alah tuh. haha tgk jer lahh...


aaaa..aku tak tahu ape yg aku buad HAHA.


ini saje2 aku main brush, tak de keje T_T


ini 1st time aku buad nme aku gaya camni, mcm lawa :D


haha ini aku tiru dalam utube ^^


hasil kreativiti yg main hantam saja HAHA


tgk lah tgh2 tuh lame2 pastu tgk tmpat lain ^^


dan ini yg paling aku suka, warna warni berkilau :)
original copyright tuh jgn memain HAHA

sebena nye ada bnyk lagi yg aku dah edit, tpi mcm bende same jer semua kan, so tak payah lah nak semak semak kan blog aku ni. haha aku ada jugak buad smoke effect, tpi mcm tak lawa sgt so tak payah lah nak tunjuk HAHA yg bajet lawa jer lah yg bleh ditonjolkan :D hah, aku pown tak tahu dah lps ni nak edit mcm mner pulak, bnyk lagi yg aku tak tahu pasal gunakan menatang bende alah ni HAHA. nnti aku blaja lah slow slow okeh ? hah tuh jer lah untok hari ni, eh kepada
manusia bernama yayah yg comment dkt shoutoutbox ape bende tah tuh, who're u ? pless, letak kan url anda untuk saya balas kembali komen anda ! *bajet HAHAHA ok lah byee