Jul 22, 2010 with 0 Comment(s)
hah ! ari nieh bape hari bulan eh ? 22 kan ? bulan 7 kan ? haha hari jadi siapa ?! keke yah hari ni hari jadi ira *not the real name* haha nama sebenar dia noorazira bt. samsuri ! aww * aww* kalau kau bcer blog aku ni, msti kau bangger ade nme ko kan ? HAHA weh dulu kan, aku ada jnji kat die nk yg aku nak bg hadiah masa hari jadi dia. aku pikir2 tak tahu nak bg apa kan, pastu tringat yg dia ni tak suka sgt novel. HAHA aku nak bg benda yg dia tak suka. mner tahu brubah hati tros minat kat novel. haha kemarin aku pesan dekat zahirah suroh beli novel. aku pesan kat dia suroh beli buku Versus-HLovate punya novel. tpi pegi kedai tuh dia kata habis ! grr ;| geram jah aku. kenapa lah laku sgt ? sbb best lah HAHA pastu kan aku suroh dia cari TUNAS-HLovate jugak. naseb baik ada. hehe so bg jelah hentam jelah. jnji novel best. tpi novel tuh ada sambungan, aA+bB. nnti aku bg lain hari ye! HAHA ni tgk hadiah nya !

hah! ni lah hadiah aku. aku punya hadiah yg kecik punya tuh, yg gulung kat depan tuh lukisan aku ^^ mcm sebijik lah jugak aku lukis. 1st time HAHA. dia kata 1st time dpt lukisan yg lawa ni. cewahh kembang ! keke ok yg hadiah waner biru tuh wan punye. ada tedy bear dlm tuh. haha mahal dia beli. sanggup beli mahal mahal wan ? ish ish ish haha, eh korang kenal ker sape ira tuh ? nak tgk muka dia tak ? nak tgk tak ? jeng jeng jeng ! cop jgn terpukau! HAHA
ok nak tgk ? jeng jeng jeng !
.
.
.
.
.
.
.
hah ! amacam ? ^^ sweet kan dia ?
haha eh, just a friend oke ?

jgn lah membuad fitnah. HAHA tolong lah, kawan tuh tetap kawan. jgn tambah tambah bende yg tak betol. aku ngan dia kawan, kan ira kan ? HAHA grr eh aku takot ada org marah ni. HAHA dah lah tak leh bnyk2 nnti ada org lyn prasaan keke byee ! HAPPY BIRTHDAY IRA !