Jul 21, 2010 with 0 Comment(s)
salam. ok nak pesan sesuatu, kepade semua yg mengunjungi blog ini, kalau nak tinggal kan ape ape pesanan, sila comment d sebelah tuh. pastukan, letak name, comment ape yg korg nak comment pastu nih yang paling penting TINGGALKAN LAH URL BLOG ANDA ! susah nnti aku nak cari nak bls balik komen korg. ade seseorg yg komen aku name die PEACE . weh, sorry tak dpt nak bls komen ko, sbb tak tahu mcm mne nak bls. haha ko tnyer aku mcm mner nak tgk profile aku kan ? erk aku pun tak tahu haha. aku guna template ni susah sikit. kalau ko nak tnyer pape, komen jerlah kat komen aku tuh tpi, tolong lah tinggal kan URL blog kau, baru boleh aku bls balik. eh ko sape ? haha nnti komen aku tau bg tahu aku.

ok stop pasal komen URL ape bende haram tuh haha. cite ari ni ? ermm ari nih kan, langsong tak blaja ! haha tak caye ? ngehehe, dlm bnyk2 mase tuh, cikgu PJ, BI, && SIV jer masuk. tpi sumer nyer tak blaja pape. cumer PJ jer kite org ade buad ujian segak tuh. sakit perut aku buad bende alah tuh haha tgn lenguh ape sumer haih. eh, ari ni mmg mendap gile ahh. grr ! merayau2 jer aku tak lepak kelas sains 2 aku lepak kat kelas aku, kelas aku pown takde ape ape pown, sumer nyer pompuan. haih. mendap mendap ! =.=" eh nnti hari anugerah ni kan ada kawad yg aku ckp tuh kan ? aku kene bg arahan kepada semua badan2 uniform dowh. haha bangga ! tpi masa aku buad mula2 td diorg gelak sbb aku bg arahan tak dgr. haha kuat mner alah sgt suara aku ni kan ? haha tak pe nnti aku minom air asam jawa, merdu suara aku, VIP dgr tros terpukau. *wink *wink HAHAHA ehh nnti hari anugerah ni ramai member2 lame dtg ^^ best best. tahniah lah kepade semua yg menerima anugerah tuh yea ! aku jer tak tahu lagi bile nak dpt HAHA taon dpn lah :))