Jul 20, 2010 with 0 Comment(s)
haih letih ari nih. pagi tadi kat skulah tetibe cikgu zaidi dtg ckp suroh kumpulkan semua budak2 kadet yg masuk kawad hari tuh. nak buad kawad hormat mase hari anugerah nnti hari jumaat, sepatot nya cuti peristiwa adeh. tpi tak pa lah. tak mcm taun taun lepas, taun ni kadet bomba jd kepala segala unit HAHAA. ehh, tak habis habis kan citer pasal kawad kawad ni ? haih borink dah.

ok, pasal lain pulak. td kan pgi tadi kan, KIMIA tade !! hahaha syok kowt awww awww~~ kenapa ? sbb aku pown tak masuk kelas sbb ade latihan tuh kan. pastu miss ong terbabit dgn hari anugerah. haha best tak terhingga lah ! hari jumaat ni pown takde jugak ! ya allah, tak blaja lah aku kimia =.= haha eh td kan, bnyk mase cikgu tak de. tak masuk HAHA. mula2 kimia sejam lebor.. pastu addmath sejam lebor.. pastu bi teacher masuk. pastu rehat rehat n then agama, ustazah masuk, pastu math teacher masuk, pastu bm T_T sumer masuk lepas rehat tuh. haih td mase bm tetibe cikgu masuk, die suroh simpan sumer buku dlm begg tak nak tgk satu buku pown atas meja. tpi aku letak jugak buku chemist n math ats meja tuh. tak marah pown HAHA. pastu tetibe panggil name sorg sorg, die suroh tulis sebuah ayat lah, pastu die panggil org lain pulak tnyer yg mne kata kerja transitif, pola ayat lah ape lah sumer tatabahasa. uhh susah wokk. HAHA sape tak dpt jwb sumer berdiri kat depan sumer berdiri kowt. haha 4 org jer yg tak berdiri, pastu second round pulak. ada pulak round round sumer org duduk, pastu tetibe aku kene petik nme, die suroh pdm papan hitam, pastu die suroh tulis ayt yg die bg tahu. ni ayat yg die suroh aku tulis :
Yang kacak itu ialah Luqman.
Luqman yang kacak itu dipukul oleh cikgu Zul.

haha adoiyai mmg aku kene gelak satu kelas. asyik2 aku jer yg kene T_T pastu dah tulis tuh die tnyer aku, mane satu ayt majmuk n ayt ape ntah. aku jwb lah majmuk yg ayt kedua tuh. betol lah. astu die suro buad ape ntah, aku tak dpt jwb, die suro aku duduk, die panggil jun pulak. HAHA jun lah dok membebel dpn tuh. pastu habis dah waktu die, BALIK !! aku paling suka balik hahahaha. balik balik cari buku arahan kawad, nak cari mcm mner arahan jadikan dua barisan semasa tiga barisa, haha eh kawad lagi ? takde td faikar tnyer aku pg td aku ckp lah ada. tpi lupa. ok dah stop pasal tuh.

masa takde cikgu kan, aku nyanyi jer nan budak2 sc 1, sc 2, sc 3 hahaha sumer klas sains tuh, power betol. nyanyi lagu ape eh tajuk nya ? hah ! luahan hati. haha masa tuh jugak mmber aku trasa sbb mmg die tgh frust kekekeke. siann kau, ^^ tak apa lahh. sabo jer dpt kawan cam gini hahaha.