Jul 6, 2010 with 0 Comment(s)
huh, baru trase sehat sket. trase ringan skit kepala ni yea. sepatot nyer ptg tadi aku ade futsal, sorry guys, korg jer lah yg main, esok insyallah aku dtg skulah. dah rase sehat sket ni, boleh lah tahan. huh, semakin kurus lah aku mcm ni, mkn tak lalu, tak nak mkn nasi langsung. haih, aku mkn roti jer, pastu mkn buah, tu je lah keje aku. ahaha. tak tahu kenape. ehh cool fever agak bgus lah, berkesan lah jugak. lekat stepek kat dahi ilang pening kepala aku, kurang panas, skung ni aku tgh nak bg berpeluh, aku dok dlm bilik tak bukak kipas ape sume, haha dah basah baju aku ni berpeluh huh. esok ade pertndingan bomba pompuan kan ? hah do the best. harum kan name skulah :D walaupun kedet bomba laki tak di hantar sebab tak cuk0p org, tp tgk lah zaman zaman kegemilangan nnty HAHA bomba laki dah sengkit org. suma pemalas haih, ermm pape pown harap menang ^^k lah, byee :)