Jul 6, 2010 with 0 Comment(s)
demam ni buad kan aku sentiasa rasa nak pecah kepale, sentiasa rase nak meletop segala anggota bdn ni. sentiasa merase kan yang aku ni dah tak terdaya nak bergerak, walaupon menaip blog ini. ouh ini kah ujian ? 1st time dpt demam mcm ni tau, kenape lahh. ari ni pown aku dah tak pegy skulah, bgun2 pagi td sakit sagt badan2, dah tuer kowt. kalo muda takde lah sakit urat kan ? ermm, smlm aku tdo awal, pukol 10. awal ? eh paling awal pernah aku tdo tahu. pastu pukol 5 terjaga, pastu pejam mata balik, lepas tuh sampai lah pukol 11. aduhh, aku dah tak tahu dah nak buad mcm mne, ubat dah mkn, ape lagi nak buad hah ? semalam kat skulah, aku tdo jer dlm kelas tau, naseb baik lah cikgu phm dgn keadaan aku. aku rase nak pengsan kalau aku bgun, mara pown nmpk gelap jer.. haih mcm demam suhu 40 darjah betol jer, cikgu bio aku ckp, kalau suhu 40 darjah itu yg d panggil demam panas yg boleh merencat kan saraf saraf tuhh. buad org jadi gila. huh ? takut nya aku.. sesape ade thermometer tak ? =.="

ok lah weyh, dah tak larat dah ni. engat lepas ni mkn mkn ubat, aku nak tdo balik. haduhh, ujian ujian cobaan.