Jul 4, 2010 with 0 Comment(s)

huh, aku demam lahh =.=" dari pgi tadi dok batuk batuk, rase berat kepala sakite urat urat perut aku dok batuk, pastu urat urat segala urat lah kat bdn aku ni, dok tido jer lah.. ni pown menaip dalam keadaan kaki aku sejuk, mcm rendam dalam ais =.=" kalau lah aku boleh garu garu tekak aku ni, dah lame aku jolok tangan masuk dalam tekak garu dkt halkum tuhh huh. asyik batuk jaa. hish, ujian ujian, saba la yea.. tapi kenape aku tetibe demam ni eh ? dpt satu msj tros demam ker ape ? HAHA eh msj ? ape kene mngene pulak ? takde takde. tak de pape lahh. ermm..


badmood lah sejak due tiga hari ni, org buad joke sket aku dah melenting, aku tahu diorg bergurau. haih, sorry lah kepade yg terkene tuh kan ? bergurau tak tgk mase tuh lah pasal. sedih betol lah. esok nak dtg ker taknak. kalu tak dtg, borink dok umh. kalau dtg takot org lain berjangkit, eh biar lah kan, same same demam HAHAHA xD takde lah, aku taknak anak buah aku sakit.. huhu. anak buah ? yelahh korg dlm klas aku tuh ank buah aku lah kan ? aku ketua hee ;D erm, tgk lahh kalau aku rajin, esok esok lah aku cite bende bende merapu =.=" tada mood, mood dah lari daripada ku, kerna beliau dimarahi oleh aku. ngah ngah ngah. bye~