Jul 4, 2010 with 0 Comment(s)

boleh tak aku nak mengangis ? i wanna cry! and i'm crying right now. aku tak suka ! kenape lahh aku yg kene sumer ni ? dah lah demam, sakit tekak, pastu ermm.. yea betol mmg aku salah, tapi bukan salah aku semua nya. siape yg mula kan dulu ? sapa tak sakit hati dtg dtg kene pangkat bengong . sapa aku ni ? haiwan ? ye ye aku bengong aku tak pndai. sbb tuh lah aku ni bukan **** kau kan ? tgk masa lahh, pless lah mmg lah dah slalu kene panggil bengong camtuh, tapi skung ni tgk org lah. tgh demam, tak sehad badmood pulak. tolongg laa. boleh tak paham sket ? bukan baru sehari due hidup. dah bape tahon dah. dah berbelas belas tahun dah tahu ? alaa kenape lah susah sgt nak phm. aku tak sepatut nya cite kan bende cam gini dekat blog. tpi aku tak boleh nak simpan, sebak sesaje. sket2 rase panas mata ni. hidung berair. tak boleh lahh. ape korg nak ckp aku pompuan ker ape ker ckp lah, korg tak rase, tak phm tak penah kene. boleh lah ckp cam tuhh :'| tak ada sape dah aku nak luahkan, kawn kawn ? aku bukan jenis susah kan org lahh, member aku pown tahu prangai aku, diorg tgk muka aku tak senyum dalam mase sehari tuh msty diorg tak brani nak tegur. diorg dah phm sgt prangai aku, aku suka sakit kan hati sendiri daripada sakit kan hati org, kadang2 aku bergurau pown aku rase ada org yg trase kan, aku tros mintak maaf. dose pada manusia lagi susah daripad dosa dgn allah. ermm sorry, kali ni aku betol2 dah tak boleh nak senyum dah. tolong lahh. pless :'|