Aug 10, 2010 with 0 Comment(s)
arhh hari ni penat gila lepas balik skulah. pegi balik umh buad kimia, pegi skulah hantar buku kimia pastu pegi kfc pulak aina ada sane, aku pegi install IDM kat lappy die. pastu aku balik umh letih gila ! haih. mase kat skulah td mcm biasa pgi2 waktu kimia kena kritik dgn miss ong, bukan aku lah, satu kelas kene. aku suka jugak sbb aku tak di tuju oleh nya hari ini haha. pastu waktu addmath td fuh ! suka gila blaja bab different ape ntah haha tpi aku suka. senang je :D mudah aku phm. ngeh~ pastu waktu bi td pown best jugak buad bende dlm buku jer haha latihan. tpi yg aku pegi buad sembang xD ok pastu waktu agama ustazah ada bg tau yg kite org kene masuk tadarus alquran. mase aku form 2 dah buad dah, pastu taon ni dpt lagi hee :D pastu tetibe ustazah suroh aku pegi panggil ketua kelas 4sn2 4sn3 4T1. aku pown pegi lah ke kelas 4T1 dulu. ketok pintu, SALAMUALAIKUM, nak jumpa ketua kelas. KETUA KELAS TAKDE ! penolong pown takpe ! HAHHA pastu pegi 4sn3 pulak, lawak tol haikal, aku panggil die suroh ikot aku mase aku pegi kelas 4sn2 die pegi masuk tros kelas tuh, sampai kat muka pintu die pusing blakang balik HAHAH ! die ingat ada cikgu nak jumpa die dlm kelas 4sn2 tuh kowt. pastu aku panggil ah nazmi, masuk kelas aku balik diorg sembang dgn ustazah.. aku tak amek tau :P

ok pastu mase math pulak. si farah asyik panggil nme aku jer luqman ! luqman ! luqman ! pastu aku jwb ape die !? luqman luqman, tade panggil nme org lain ker ? pastu cikgu wan menyampuk, die minat awk lah tu luqman. haish ! org tgh carik bende tak jumpa hahaha. pastu waktu balik tuh kelam kabut gila aku buad kerja tahu =.=" BM lah nak kene siap, KIMIA lah nak kene siap, hadoiyai. lepas buad sumer tuh lega sket beban. esok nak kene buad oral pulak dah for ULBS. huh essay dah ada tpi cuma nak kena hafal je. hafal ? erk aku mmg low lah bab hafal meng hafal nih HAHAHA. adehh xD takpa lah main speaking jer lah dpn tuh nnti okeyh ? ;)) mlm ni tak pegi solat terawih ;| di sebab kan aku nak mnghafal oral ni lah. tpi takpe, mlm esok insyallah aku pegi. hopefully ;) doa kan aku semoga berjaya buad oral okeyh ! ;D