Aug 12, 2010 with 0 Comment(s)
weyh, mati lah aku. esok kimia , kerja homework miss ong tak siap lagi. aku tak dan nak salin semua yg die tulis kat white board hati tuh, die main padam jer. adoi. pastu kertas waja lagi dia bg, hari tuh aku terdgr memeber aku dah kene drop dgn dia, adui semua org takut dgn dia tau. tak tahu kenapa. mungkin muka nya yg tak pernah senyum ? atau pown cara dia mengajar agak agresif or straight maybe ? die mmg bgus, tpi kadang2 aku tak brapa nak fhm ape yg die ingin terangkan pade kite org. die mmg guru pakar addmath dan chemistry, die mmg power lah. tpi tuh lah, aku bukan nak mngata guru, aku takut sgt dgn dia, risau sgt kalau die marah. ramai budak budak kalau waktu dia sumer diamm.. kimia, susah sket. ermm..

miss ong, i really2 hope that tomorrow your mood will be nice ! hopefull! :')