Aug 29, 2010 with 0 Comment(s)
ermm mata terbukak tertutup.. baru bgun tdo -____-" td lepas semayang maghrib aku tros tdo sat, sat apa ? dari pukol 8.30 sampai pukol 11 . alah tak lena pown, earphone dekat dlm lubang telinge dok dgr dgr tuh sbb tak lena. haauhh... nih bgun2 ingat nak iron baju, =.=" iron baju ape nyer dok ngadap kom ? takk bgun td p jenguk fb sat, tgk2 notification ada 9 bukak lah satu2.. tak da apa pun biasa biasa.. haih aku malas betol. haha tak tahu kenapa mood malas ni tetibe dtg, ermm lapo pown ade nih.. p tgk dalam saji dulu ahh pasni, rase nyer ade mee gorng umi buad ptg td. aku mkn jer bnyk, jgn risau insyallah bdn aku tak brubah, stay in its fix shape. HAHA dah merapu dah, haih.

well, sok skulah..huuhuhu ape ntah ada kat skulah esok, aku pown tak tahu, dtg jer lah pgi2 dgr pengetua berckp.. lyn~ seminggu skali je pown dgr die berckp, hahaha kasi lah peluang.. sian dia setiap kali dia nak berckp, budak2 lain buad bising haih tak baik betol diorg tuh tak hormat org lagi tua. yg aku ni baik sgt nih kenapa ? takde aku nak pujuk pengetua bg cuti hari jumaat WAKAKAKA xD takde lahh main2 jer.. ermm weyyh perot aku dah buad bunyi music techno & bass lahh, karang di buad nyer aku terjoget tershuffle kang susah, haha nak p mkn lahh. :P ok then, jum melantak, anda mahu ? jum ikot saya, saya kasi anda mkn seurat mee jer har har har~