Aug 31, 2010 with 0 Comment(s)
huh ? MERDEKA. haha sah sah ketinggalan, org lain dah lame ckp merdeka aku pukol 1.43 baru nak bg tau ? hah peduli apa asalkan aku ada jugak ckp. eh taon nih takde countdown eh kat tb ? haha aku tgk cite cine jer XD hah lantak lah, best ape lawan2 wacha wacha, dush dush. bunyi jer kuat bende nyer tade ape pown, itu lah cerita. haha btw, aku baru lepas main game red alert td, baru jer kejap td, seminit yg lepas, *ceh mcm kire jer aku nih -.-'' ok ok, jujur, aku main ckp jer tak kira pown. ouh damn it ! perot lapa balik ! HAHA td kol 11 baru jer mkn mee supp beli kat bazar ramadan td, abah beli lah ;P ingat jugak dia dkt aku. haha ok ok, aku nak melantak apa mlm2 dah pagi pown =.=" hadoii. ahh mkn air sejuk cuk0p lah. kasi penoh perot jer, masuk ayor. haha ok bye :P