Aug 15, 2010 with 0 Comment(s)
yea. ahad datang lagi. hari yang paling membuad kan hari aku muram. tpi tak pa, esok isnin, maybe akan dpt mengembalikan kegembiraan kegilaan dalam hidup harian aku :) huh, dah lame tak update. aku dah tak selalu update mcm dulu. dulu setiap hari aku update, balik skulah tros update, mlm tros update. tpi sekarang, bukak kom, pegi bukak ape ? mesti lah mukabuku. haih, itu je lah web yang howt howt skrg ni, mungkin dulu ruang saya iaitu myspace, tetapi skrg mukabuku iaitu facebook yang amek alih ke'howt'an itu haha.

tadi pergi berbuka di rumah mak long, kat jelapang. huh, bnyk ayam. sup ayam, kari ayam, ayam goreng haih, haha aku tak amek kesemua nya, aku amek aym goreng jer ;) kadang2 yang simple itu lebih baik daripada yang complex. ngeh~ ape aku mengarut ? ok, td ayah cik pown datang dari penang, singgah umh mak long bukak pose ape sume, pastu gerak balik bangi. huuu, meriah lah jugak mkn td, boleh lah aku tambah due pinggan haha. eh jgn risau, saya tak akan menjadi gendut :P aku sebenar nya tak tahu apa yang aku taip ni, main taip jer, fikiran kosong, hati cool.. biase.. seharian hujan hari ni, mcm lah aku, trasa mendung jee, gelap jee.. tak tahu kenapa. biskut chipsmoreku dah hilang kowt. name pown chipsmore, kejap ada kejap tak da kan ? haha begitu lah ia.. ape kene mngene chipsmore dgn hari murung aku ? ouh itu tak payah lah aku terang kan, nothing to say about that. hanya diri aku sahaja yang tahu, tak pown hanafi, dia pro bab bab biskut ni :D kan ? ngeh~ tak ada lahh.. nothing.. just a empty word.

esok sekolah, baju skulah ntah kemana, buku ntah kemana, kasot, kapur, ermm.. i'm really in a lazy situation. arghh, ade sape sape tak nak amek upah iron baju, simpan buku skulah, kapur kasot aku, ikat tali kasot.. anyone ? T_T