Sep 1, 2010 with 0 Comment(s)
2 more days ! HAHA menunggu ouhh.. nak cuti :P tpi kan, msti banyak omwork T_T ini lah yang aku paling benci kalau cuti panjang tau. panjang ker ? tak de panjang sgt, 2 minggu jer pown. haiyoo eh btw hari jumaat nih tak blajar ! ^^ yuhuuu ada majlis khatam al-quran. td ada buad latihan untuk hari jumaat punya nih. aku kene petik lah =.=" turn aku, aku kene baca suroh Al-Qard.

بِِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ
وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ
لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ
تَنَزَّلُ الْمَلَائِكَةُ وَالرُّوحُ فِيهَا بِإِذْنِ رَبِّهِم مِّن كُلِّ أَمْرٍ
سَلَامٌ هِيَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ


itu lah yang aku kene baca ^^ nnti hari jumaat ni kena pakai bju melayu pulak =.=" kene pakai skali sampin, takde sampin amek kain pelikat. HAHA ahh bantaii lahh. pastu pakai kasut skulah ? HAHAA mmg nmpk lain macam lahh adehh. ape nak buad praturan yg dah di tetap kan, ikot jer lahh XD msti nmpk mcm budak2 pakai kasut skulah, pakai bju melayu punya la labuhh.. hahaha pakai kain pelikat.. lalalla haaha huh, jam dah menunjuk kan 7.02 p.m. ada lagi 20 minit nak bukak posa. haha kire tuh* haih nih aku saje jer update update takde keje kan ? so update lah, mcm ada org bcer jer blog aku nih ? XD takpe lah takde org bcer pown biar aku sorang jer yg baca, takper takper, nnti aku besar nnti aku boleh bacer balik ape yg aku taip dalam nih :P ok lah weyh, nak p tgk tb sementara tunggu bukak posa. SELAMAT BERBUKA :) salamualaikum.