Sep 6, 2010 with 0 Comment(s)
ngehh ngeh~ jum gelak jahat sama sama ngehe ngehe~ XD *apa motif nih ? haih, sat sat..


hah ! baca baca :) haha, sorry aku dah lama tak main photoshop nih, brush ntah kemana. biaq p lah ehh ? asal kan ada ucapan, dan mohon maaf semua kalau aku ada tersalah TAIP dalam blog nih masa aku post apa apa ke kan ? harap maaf :) ada ke pown org baca blog aku nih ? XD eh eh, korg nampak ker pantun dlm gambar tuhh ? har har, tak nampak pdn muka :P sorry lah salah buad kegelap sket *padahal saje saje alah tak yah baca pantun tuh tak penting, yg penting, SELAMAT HARI RAYA ! MAAF !

okeyh, lupe kan pasal gambar di atas untuk seketika, aku nak citer pasal lain. ermm, tdi dok comment2 dgn ana si banana kan *jgn maree :P, aku tringat balik suasana kampung aku =.=" dulu masa kecik kecik kan, masa aku dok klantan kan, aku ingat lagi. dulu aku pegi main tak pakai selipar pown, jln kaki aym jer, sedap pijak pasir, ye lah kat kampung kan ? mana ada jalan tar XD so kaki aym jer lah, jalan2 pastu jumpa org tgh main sesuatu aku join, *buad mcm member sendiri padahal tak kenal sape pown. dulu dulu, main acik nyorok, sampai nak terberak rasa nya dok menyorok. berpeluh peluh haih ~ HAHA pastu dok main guli lah, apa lah. mcm2 tpi skrg dah takde dah semua tuhh, aku rindu gila T_T ermm nnti esok atau lusa aku nak balik kampung sana dah, tpi kampung tuh dah tak mcm kampung dulu dulu. dah takde org... dah takde sape2.. sunyi jer kampung tuhh, yg ada pown semua dah tua tua, takde yg boleh di buad kawan. aku rasa, mesti semakin hari semakin pupus. nnti semua kampung dah tak jd kampung. semua bandar semakin membandarkan diri . =.='? ntah lah. aku dah takde sape sape kat kampung tuh, yg tinggal nenek belah mi aku, ma tok && tok mek. blah abah aku ada, tpi dia tak dok dah kat kampung tuh, dia duduk dekat pasir mas. jauh dahh. dulu masa kecik2 aku penah skali kene kejar dgn mi aku, sbb apa tau ? mencarot dekat van menjual ikan ikan sayur apa semua nih. ramai org masa tuh, aku nak beli apa ntah, pastu mi tak kasi, aku pown apa lagi mngamuk HAHAHA~ balik umah kena lah haih. aruah nenek blah abah aku masa tuh ada lagi, aku dok nyorok blakang dia lah. HAHA dia punya lah gelak gelak kat aku. adehh, tpi skrg dia dah tak da.. taon 2001 dia meninggal. aku ingat lagi masa tuh aku darjah satu, malam malam, pegi kubur. aku dok menangis nangis, tpi tak tahu apa bende. so, skrg, dah 9 taon. aku pown dah umor 16, besaq dah, tak besar, tpi panjang jer. haha. nnti taon 2020 nnti ? apa lah yg akan jdi ? ermm.. kalau ingat balik masa dulu2 ada suka, ada sedih. tak pa lah, :) life must go on.