Sep 6, 2010 with 0 Comment(s)
sebelum tuh aku nak ckp yg tajuk tuh takde kene mngene dgn apa yg aku nak kata kan dlm post nih :)

aku tak tahu nak update pekebende dlm nih . aku nak ckp, cuti, boring bohsan, buhsan, bosan, bose, bengong =.=" mendap gila, adoii. taon nih betol2 aku rasa raya takda apa apa. sape rasa prasaan sama dgn aku ? angkat tgn, jgn tunjuk ketiak anda kalau ada hutan teeett. =.=" sejak due menjak nih kan, aku jd takde daya pemikiran yg kreatif, bahahar mcm lah slama nih aku kreatif =.=" tpi betol lahh, aku tak tahu nak taip ape bende kat blog nih, tak tahu nak buad apa cuti nih, tak tahu aahhh segalanya lah ! rasa nak campak campak jer phone tuh ! ape kene mngene phone dgn perkara yg aku ckp kat ats tuh ? takk, phone tuh jd mangser keadaan. XD

ok, aku balik klantan esok, luse ntah. insyallah lah. tpi pgi karang aku nak p umh nazmi, nak antara seluar jeans kat mak dia. nak suruh mak dia kecik kan sket, jdi kat saiz 16 kaki seluar tuh. td aku beli2 tuhh dia 18 punya, nmpk mcm seluar pop yeah yeah. keling marii.. ahh, mintak2 lah lawa nnti. td aku tak beli bnyk, selipar, *kasut dah ada, slipar jerlahh bukan nak p mana pown =.=" pastu aku beli bju t-shirt, n sluar jeans tuh hah. susah nak carik sluar aku tahu ? ntah hape2 =.=" beli seluar lah paling aku benci, kalau dah panjang kaki tuh ok, pinggang pulak besar, kalau dah pinggang ok, pnjang pulak singkat. wtf ! grr ;| bapak aku ckp nnti mkn bnyk sket, baru senang carik T_T dia kata bdn aku dah mcm gini, mmg susah lah nak carik. adehh takpe takpe ... byee !