Oct 13, 2010 with 0 Comment(s)
perasan apa apa tak ? haha ehh kalau korang terperasan sesuatu, mmg korang nih org yg suka PERASAN ! prahsantan o.O" haha ehh mana lagu aku kuar ehh ? mana mana ? XD tuhh tgk tuhh dkt gambar music tuh kan, blakang gambar tuh aku letak music, har har har. ntah macam mana boleh dpat idea nak buad macam tuh, mula2 nak buad lain =.=" ehh sedap tak lagu tuh ? HAHA syok tuhh tapi yelaa tak ramai org nak dgr lagu nih, tak femes pown biase ler kan ? haha tak pa. aku femes kan lagu kau XD mule2 dgr macam ntah.. lame2 ok pulak dah =.=" sedap pulak, tros carik amek masuk dlm sini hah. haha baru layan angguk2 geleng2 sambil membaca blog, tak giru ? HAHA yg lambang browser tuh pown dah berubah kan ? gambungan firefox dan google crome. haha ntah mana aku cilok :D yg pasti semua yang tersedia di dalam google search. yeahh ! trimas ! tanpe google nih, tak dapat ilham lah aku ^^ ok lah, esok skulah.. skung dah pukol 12.30 haih, nak tdoo byee.. salamualaikum. goodnight MALAYSIA !