Oct 8, 2010 with 0 Comment(s)
apa lah yg aku nak update untuk hari ni nih ? hah aku nak cerita pasal tikus, boleh ? XD takde siter dia macam nih, pagi td aku bgun lah kol 6 mndi2 solat apa semua dah siap pakai baju pukol 6.40 gitu kan. pastu masa tuh bilik air adik aku guna tgh mndi, pastu aku pegi lah kat dapur, kat sinki nak amek air nak basah kan rambut sket sebelum pakai gel. aku dah biasa letak air dulu baru pakai gel. sambung balik, ok pastu pegi kat sinki nak bukak paip tak dan nak bukak paip terkejut aku ! gila ! naseb tak de sait jantung, tgk tgk ada perangkap tikus tuh kan, bapak aku letak atas sinki tuh selalu nyer takde tikus, tapi pagi td tetibe pulak ada masuk tikus sekor =.=" apa lahh buad terkejut jerr.. kuang ajar punya tikus. hadoihh pastu aku bukak paip slow slow.. haha risau dia bergerak.. ntah aku pown tak tahu tikus ni brani ker penakot, mula2 aku datang dia macam nak terjah dkt aku naseb baik duduk dalam perangkap besi tuh HAHA XD lepas aku basah kan rambut, aku tgk dia balik, dia mcm takut2 pulak undur2 HAHA lantak kau lah tikus. aku tak kesah dah bapak aku dah buang dia haha dgn perangkap2 skali kene buang. haha ehh pagi td aku ada tangkap gambar dia. wakaka sian tgk nyer muka baik, tapi perangai grr mengalahkan cicak. ehh nnti lah aku upload gambar dia haha, nak femes kan tikus :)

haih, penat tau bercerita.. kau org bukan dgr pown T_T haha mai aku nak pesan sket, jgn seksa binatang, nnti binatang akan seksa kita balik di akhirat kelak. ingat mereka tuh pown mahkluk allah, tetapi tidak mempunyai akal, tidak mempunyai dosa.. jgn buad kekejaman macam dalam blog nih, http://bobodawson.blogspot.com tgk dia buad seksa kepada binatang. HAHAH XD sebenarnya aku yg dok bedah katak tuh wakakka :P tgk lah blog tuh yea, tgk katak yg kite org bedah masa waktu experiment bio hari tuh ;)

ok lah, bye ~