Nov 13, 2010 with 0 Comment(s)
hah hello :) ehh lagu dah tukar. haha ramai org dok komen kata bingit telinga lah terkejut lah apa lah, haiyak. so aku tukar lagi nih sedap tak ? HAHA sorry weyh aku tak leh lah nak letak lagu melayu or endon, tak tahu kenapa. jiwnag sgt kowt ? tak pdn dgn blog kau nih. ngehe~ aku suka lagi lagu omputeh, tak tahu kenapa, tapi tak reti2 pown ckp omputeh HAHA XD buad apa tuhh ? ehem ehem, aku sebenar nya tak de bende nak ckp. lol =.="

heh, esok brapa hari bulan ? 14 kan ? haha ehh 14 hari bulan lahh :) u still remember that date ? oyeahh ! aku still ingat lah. u wanna know smthing ? 14 november adalah hari yang paling gembira dalam hidup aku. hoho, sbb apa ? adalah haih sibuk jaa nak tauu.. XD kau sapa ? aku tak kenal kau wakkaka. ok ok joke laa. btw SELAMAT HARI 14 NOVEMBER ! sapa2 yang tak tahu kauorg buad2 tahu je lahh ehh, dan kepada yang tahu, shhh~ diam diam sudaa.. eh aku still ingat masa 14 november tuh kan, hari tuh hujan tau.. lebat sangat.. *ye ke ? haha n then malam tuh aku menjadi brani awww XD tunjukkan keberanian mu wahai luqman. sapa luqman ? nama sapa tuhh ? lawa lahh HAHAHA XD comel jer nama, mekasih letak nama tuh haha. apa aku merepek nih ?

ok lupe kan. ermm apa lagi ? ouhh yaa.. SELAMAT BERCUTI ! & SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :D bye !