Nov 13, 2010 with 0 Comment(s)
duku anggur dari siam, boleh kah di tanam bersama ciku ?
aku tegur engkau diam, marahkah lagi engkau padaku ?

huh~ *mengeluh* ermm dah pukol 1.42 pagi. tapi still tak tdo.. why ? ntah lahh rasa macam tak de mood nak tdo.. yelaa.. slalu nyaa tiap tiap malam nset mesti bergetar.. bukak2 "GUDNITE :)" tpi skrg =.=" haish gila laa kau man. eh aku lak gila ? =_=" betol lahh, aku mmg tak suka buad jahat kat org nih, rasa macam org tak nak ampun kita jer alahai laa.. apa masalahnya weyh ? aku tak tahu ! arrghh !! naseb kau jauh, kalau dekat aku tonyoh2 pala kau sampai kau bg tau apa benda masalahnya. haha geram heh~ grr ;| arrghhh sori . teeettt~

ok dah lupe kan pasal buah buahan duku, anggur, ciku suma tuhh.. tgk kat bawah nih.

erk ? =_______="


ske ati laa ...

apa nak buad ? HAHA ske ati laaa~ lalala btw sorry, bende2 nih buad kan aku d perli =.=" "ceyy ada secret admire" wtf ! haha bengong korang. aku tak tahu pape yea. sorry sket, dah dah bye !