Nov 6, 2010 with 0 Comment(s)
It is said some lives are linked across time
Connected by an ancient calling that echoes through the ages.

hello :) erk baca ayat kat atas tuh.. aku amek ayat tuh masa aku tgk citer Prince of Persia The Sands of Time. best jugak citer tuhh ngeheh~ dah tgk? or belum tgk lagi ? ske ati korang lahh.. ok aku demam, tambah batuk, dan hari nih, ada bende baru yg datang, SELSEMA. ngeh~ aku agak benci selsema, nnti karang nak bernafas tak senang ada mucus berlebihan dalam hidung hadoi =.=" malas makan ubat. nnti ngantuk. dah tak leh nak main game. haha sanggup tak makan ubat semata mata untuk main game ;P

huish, dah dah lupekan bende yg aku merepek dkt atas tuh.. apa aku nak update ehh ? =.=" lupe plak.. hah ! aku nak post pasai nih lama dahh.. tapi tak sampai hati HAHA.. jap jap sebelum tuh tgk gambar kat bawah..

grrr =.="

haiz =.="

dah tgk ? ok. aku nak tanya sket, KAU NIH SAPA ? cer bagi tau sket. hadoii.. dari hari tuh tau dah aku dok pikir, dok try tanya2 org tapi tak jumpa =.=" sorry, aku tak berminat. HAHA nak cari, pegi FB cari lah lelaki lelaki lain, jauh lebih nsem dari aku . hahah ok lah wehh penat lahh. tambah dgn tak sehad nih, bye ~