Nov 11, 2010 with 0 Comment(s)
ermm.. due hari lepas aku ada dapat kad tau :) tuan yang menulis kad tuh dah lama tulis.. tapi orang tgh penghantar kad nya baru bgi due hari lepas.. huhu nak tgk tak kad nya ? nahh tgk kat bawah :)

muka hadapan ! :D

bukak2 nampak cam gini :)

comel ! :)

last page ! haha i like it :)

dah tgk ? hehe comel tak ? smart tak ? har har har ini dari RAS nama dia. wahh thx dowhh terharu* ngehe, teima kasih jugak kepada designer kad nih, aku tahu ada 2 org yang membuad nyer kan kan kan ? haha thx :) apa apa pown, aku dah baca semua benda yang ada dan tertulis dalam tuhh huu~ dan aku nak tanya sikit, KENAPA KAU PANGGIL AKU PAKCIK ? =.=" tua sangat ker aku nih kau panggil pakcik ? ngeh~ betol2 raja monggolia lah kau nih. hahaha nih nak aku balas apa nih ? blanje ? tak leh nnti kau melantak tak ingat dunia. haha nnti balik msj tau aku tau. last skali, THX ! ^^ bye !~