Dec 16, 2010 with 0 Comment(s)
tgk jam pukul brapa ?

emm...pukul 11.10 a.m. kenapa ? ohh dah nak dekat tengah hari kan ? haha dan aku tak tdur lagi. kenapa ? apa buad ? ntah lah aku pown tak tahu. lepas mndi pukul 4 pg td. aku dok mngadap kom, main game. sudden attack lah apa lagi game yg aku suka ? hobi :) hah ! alang2 aku sembang pasal game nih kan, aku nak ckp yg senjata GM dah tukar lah. trg dah jd lain, nama still sama tapi skin ja lain. smart jugak lah, macam besi tembaga. haha yg aku prasan, ada dua jer yg berubah. senjata AK (AK black & AK biasa) tukar wajah. haha pastu TRG (TRG-21 & TRG camo) itu je yg aku prasan :) dan skrg aku guna SIG kawan aku kasi td. oyeahh ! aku tak kenal dia, dtg2 dia tanya hang pro pakai apa ? aku ckp lah trg dan ak kadang2 pro kadang2 tak. tgk2 dia bg SIG wow ! thx dude ! :D

erk jap jap, korang paham ker apa yang aku sembang nih ? ==" ada org tak phm rasa nya. bahaha kalau sesape tak phm buad2 paham udah lahh. korg bukan main pown game SA tuh, tak tahu nama2 senjata yg ada dlm tuh buuu :P nnti lah karang2 aku masuk kan gambar2 senjata tuh ehh ? haha aku amek screen shot dia kita tgk sama2. lawa ker tak. lol

mengantuk lah pulak rasa nya =______=" tak nak tdo lah, haha xD ker ada sape2 nak tolong tidur kan aku ? suntik ubat tido ke ? haha boleh rehat pnjang sikit. jgn rehat untuk selama lama nya dah lah.. tak nak lagi.. nak merasa kehidupan dulu.. haha

weh weh, baca benda kat bawah nih untuk menggembirakan hati :D

Dalam Banyak2 air,air apa yg paling berani?
Ha.Ha.Ape bende tu?! Kalau nak tahu, jawapan yg sebenarnye ialah air terjun..sebab dia berani terjun!!!! Ha!!! Ha!!! Ha!!!!!

Dlm bnyk2 binatang..... bntg ape yg bertelur dan beranak.....kira 2 alam la niiii..... ha jwp2.... ...siput babilaaaaa.....ye la siput bertelur...babi beranak....

Kalau anda ni semuanya pandaiiii cuba teka, banyak-banyak sungai,
sungai apa yang paling berat?
Jawapannya ialah Sungai Besi...Ha...ha...ha...

Kereta dengan motor, mana lebih tua?
jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat...

Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati?
jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.

Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin...
huruf TA dan YA laa... kan jadi TAYAR tu

Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar
seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti?
jawapannya ialah meter bas tulah

Antara huruf A hingga Z,banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh kahwin ...ahhh sape dapat jawab????
jawapannya ialah...huruf i ngan u lerrr..hehehehehe.nih antara
pasangan bercinta lerrr ..hehehehe