Dec 16, 2010 with 0 Comment(s)

anda nampak gambar di atas ? ya. jangan kacau saya . kerana mood tgh berjonging haha :P aku tak nak lah mood marah2 nih.. tapi kadang2 benda ni perlu bahaha. keperluan hidup lah katakan. lol aku nih marah ker suka ? HAHA aku rasa 70% suka dan 30% marah. lagi pun, bukan marah lah just, agak rasa kurang sedap hati aku.. ye lah manusia kan ? ada kala sedih, ada kalah marah. bahaha.. eh prasan tak gamabr kat atas tuh, ada tertera 18SG. HAHAH ! sorry lah aku tak jd nak marah lah.. sbb ada org dah tenang kan aku. bahaha. sapa ? ade lah tak payah nak tahu.. nyeh~ sejak kenal dgn aku, dia tdo lewat ja. haha aku nih dok memberi pengaruh tdo lewat kowt ? mungkin lah.. tapi aku mmg jenis suka tdo lewat lah nak buad cam na doh.. tak leh nak tdo awal dah. td pown lepas solat maghrib dok atas sejadah sat. pastu trasa mngantuk. pastu duduk atas katil.. tetiba tros pengsan selama 3 jam. haha pukul 10.30 bangun. adehh trasa lapa.. tak tau nak makan apa.. grr ~ aku makan manusia kang ! =="

tajuk punya lah kencang, tapi isi dalam post nya merepek repek.. aku tak boleh nak pikir apa yg aku nak update lah.. tgk benda tuh aku nak update benda tuh pastu lupa.. haha aku main taram jaa update sesuka hati. apa yg jari aku menaip hah itu lah yg akan keluar sebagai post yg sudah di updated. haha tak tahu apa nak jadi. sebenarnya aku malaih tau dak nak update blog nih. kalau ada org yg nak tolong update kan blog aku nih aku sanggup bg upah. tak lebih dari seringgit atas daripada sepuluh sen. haha sapa nak ? ada sukarelawan disini ? kalau ada sesiapa yg berminat PM me ok ? lol, dah lah tu luqman.. cukup2 lah hang merapu merepek. jgn TERover plak dowh, nnti org benci . YELAAAAHHHH !! ==" hoish maaf kalau aku terOVER tak di sengajakan lah haha. sorry yea. ok lah babai :)

see u soon. . . .