Dec 22, 2010 with 0 Comment(s)
hello :)

ye petang td aku p kedai gunting rambut . dah rimas aku dgn rambut nih, pnjang macam apa tah. bgun pagi mesti nak gelak tgk rambut aku. haha so ptg td dah pegi tebas rambut lahh.. ok now rambut aku dah jd macam lelaki sejati dah. eceh eceh. HAHA takda lah. aku suruh keling tuh layer rambut aku. tepi mesin. haha blakang layer. yahooo tegak2 rambut aku :) aku suka dia gunting. haha dah pendek dah. hensem dah :P nak tgk ? haha tak yah lah aku tak mau amek gambar. dan ok aku TERPERASAN SEBENTAR :P

hah ! pas gunting tuh kan aku p lah ikot abah, ingat nak p beli sluar sekulah. check check kedai. perghh ! TAK ADA ! bukan sluar yg tak ada. tapi SAIZ TAKDA ! grr~ mula2 tgk saiz 33. pnjang labuh dah ok, tapi pinggang besar gedabak ! haram. pastu tgk pinggang dah padan tapi singkat pulak.. adoiyai aku tak tahu nak kata apa.. tension je. abah plak kata "tuh lah ramping sangat" grr~ pastu dia senyum. haha memang susah woo nak cari seluar.. adehh. pegi pasaraya ku takda, pegi tesco lagi lah takda.. pegi kamdar tak ada. zz last2 beli baju skulah ja kat kamdar haha. ingat esok nak pegi tempah seluar.. bahaha. dasyat tak dasyat aku ? nak kene sampai tempah seluar adoii. tapi esok aku nak balik klantan. pgi kowt. otw nak pegi tuh singgah lah kat kedai tuh.. tapi abah kata td kita try p cari kat klantan dulu lah. kowt2 ada. HAHA punya lah susah nak cari seluar.. ahh kalau takda jawab nya pakai spender je lah aku. HAHA asal kan wane hijau seluar skulah sudahh. BAHAHAHAHAHAH !!

dah dah merepek je.. aku nak p kemas baju lah.. babai.. ohh yaa lupa nak ckp. aku tak akan update lah selama seminggu. s0b s0b T_T tak boleh nak merepek dah dalam blog nih. kat kampung mana ada pc dowhh.. nak bawak dekstop aku nih ? HAHAHA karang belum masuk bonet dah penuh. tak yah bawak beg baju lah. sampai sana tak yah salin baju. :P weh weh ok lah.. semakin lama aku menaip semakin lama aku merepek. ==" sorry TERmerepek. babai. salamualaikum. see u soon kalau pnjang umor. HAH SATU LAGI ! GOODLUCK untuk BUDAK2 yg BARU nak AMEK RESULT PMR tuh yaaa ? hahaha ^^