Dec 23, 2010 with 0 Comment(s)
hello, salamualaikum..

hah . hari nih aku nak balik kelantan kan ? balik kampung . tapi sementara ada masa nih aku nak update blog kejap. hah smlm aku dok sembang2 dgn member aku. sembang sembang pastu dia bgi link untuk dgr bacaan quran. bukak lah. nak cair tahu aku dgr. mmg betol betol suara dia masuk dalam jiwa aku. tak caya pegi kat web nih http://www.quranexplorer.com/Quran/Default.aspx ubah lah translation tuh jd malaysian. surah boleh pilih dkt chapter. nak play kan dia, tgk kat bawah, ada butang play. reciter Mishari-Rashid. sedap ooo dia baca. tak percaya try lah dgr.. apa salahnya dengar kan ? tenang kan jiwa. asyik dok dgr music je... apa salah nya dgr bacaan quran nih ? dia macam vanish tau. membersihkan balik kotoran yg ada dkt diri kita.

hah ! lagi satu. ada satu lagi benda. smlm aku download QuranFlash . huhu weehh macam QURAN BETOL . boleh selak selak lagi. serius. mmg lawa lah.. kita bukak kan, pastu kita selak, selak alah macam Quran biasa lahhh... :) nak download pegi kat web nih http://www.quranflash.com/en/download/index.html korang pilih lah mana satu ye :) tapi ini al Quran biasa. untuk di baca. tak ada butang play aaa.. haha boleh bukak dan baca sendiri. huhu.. stakat ini je lah yg aku tahu.. kalau nak try, boleh lah try. tapi aku syorkan try laa... tak salah kan ? dok download game boleh jer, ini download bende nih 30 minit je, tak boleh ? haiz.

apa apa pun doa kan aku semoga slamat sampai ker destinasi yg di tuju okeyh ? see u soon. sorry tak dapat nak update dah selama beberapa hari. daaa salamualaikum :)

Agama tidak pernah mengecewakan manusia. Tetapi manusia yang selalu mengecewakan agama