Dec 30, 2010 with 0 Comment(s)
hello ! salamualaikum. yaa smlm adalah malam yang menggembirakan rakyat malaysia. aku bukak blog perghh ! penuh dgn cerita harimau malaya melawan garuda. memang bersorak berteriak bersumpah seranah semua ada lahh AHAHA.

harimau malaya VS garuda

hahaha tgk tuh sian buad gambar lagi. sapa punya kerja lah nih. haha smart gak kan ? XD ehh walaupun smlm malaysia kalah 2-1 tapi hari tuh malaysia dah baham 3-0 dah. muahahaha.. dan keputusan keseluruhannya ialah .......


HAHAHAHAHAHA !!!

kan dah kena !! HAHAHA baham jgn tak baham ! XD sedap ker makan garuda ? bnyk isi ehh ? dpt kenyang sebulan. hohoho.. eh eh aku kat sini bukan nak mencetus kan konflik atau menyentuh sensitiviti perkauman... saje jer nak bg tau. bahahah XD ehh ada aku terbaca kan ayat dia sedap weyhh.. aku rasa lebih baik jugak ayat macam nih di buad.. nak tau apa ayat nya ? nah nah..

jikalau harimau di bumi dan garuda di langit bersatu... sudah pasti ummat nusantara semakin kuat.

hah ! sedap tak ayat dia ? ada makna tersirat disebalik ayat yg tersurat. huhu.. tapi kan aku plik dgn endon nih, nama islam tapi ada tatu lahh terang2 pemain indon, irfan nama dia. tatu penoh kat tangan. bukan aku nak kata yang kat negara kita nih takde, tapi takde lah kita nampak kan ? ntah lah, bak kata abah aku, "endon tak boleh tengok nama, tak leh tgk muka" haaa ! paham tak ? maksud nya kalau kita tgk nama islam, tapi tak semestinya dia islam. tgk muka macam org melayu, tak semestinya dia melayu. dan islam. HAHAHA kan kan ?

huh, udah2 lah tuhh cerita pasal bola. jnji kita menang, yeay ! jumaat cuti, hoho :P sebenarnya aku penat woo.. aku ada cerita tak pasal hari tuh yang aku buad pamplet guna PS tuh, ada tak ? kalau takde anggap je lah aku penah bg tahu. haha haritu punya tak jadi lah.. kalau print dia jd lain. so aku buad balik smlm, haiyoo penat woot menaip =.=" tak pa tak pa buad kerja dgn ikhlas . kan kan ? hahaha itu pown baru siap sehelai. lagi sehelai aku nak buad karang.

aaa ok lah, babai. jumpa lagi di entry yg lain ^^ salamualaikum..