Dec 29, 2010 with 0 Comment(s)
hello . hoi salamualikum. ok. bermula lah kemerepekan aku. baca je lah ok ? jangan marah arr. kalau tak suka klik simbol pangkah dekat atas belah kanan skali. ada paham ?

ok . hah ! jap, lupa dah apa aku nak merepek tadi =.=" adoiyai.. kau punya pasal lah nih. td ingat apa yg aku nak merepek, tapi skrg dah lupa apa yang nak di repek kan. grr~ ehh dasyat pulak bahasa aku kan ?

ermm ok lupe kan pasal tuh. now back to the title. apa punya title tuh ? "umi kata" HAHAHAHA ! ehh jgn jeles ok ? aku ada umi, korg takde. hah ! umi ada kata kat aku hari tuh.. masa tuh dia bgun nak solat subuh pukul 6.30 rasa nya.. dia tgk aku duk dlm bilik, dia tanya lah:-

tak tdo lagi ker dari smlm ?
tak.
eee apa yang kau buad sampai tak tdo ?
takde buad apa pun.
tgk mata tuh, dah lebam kat bawah mata tuh, bibir pucat mcm org sakit.
ehh ye ke ? mana ada
tuh lah suka sgt tak tdo. amal kan lagi macam tuh..
hehe

yeke ? bibir pucat ? haiyoo aku tak prasan pown. yg mata lebam tuh aku prasan lah jugak. almaklum lah BATMAN lah katakan. heh, bibir pucat sbb apa ? tak cukup darah ke ? =.=" org kata kalau tak cukup darah, makan hati. hati ayam ke, lembu ker apa2 je lah.. ok I DON'T LIKE IT ! apa ke sedap sgt hati tuh ? haiyakee ! aku mmg tak leh lah hati hati tuhh.. pedal ok lah jugak.. emm ada sesapa nak derma darah kat aku ? haha aku darah jenis apa ntah. tak penah pulak aku nak p check check it out. darah pown ada jenis2 eh ? dasyat betol manusia nih. padahal tgk semua darah warna merah sama jer. kecuali lah darah kotor. haha itu darah org pengotor. tuh lah org suruh cuci darah kau taknak. macam mana nak cuci darah ? minum lah air sirap . HAHA di jamin merah. jgn campor susu dah lah, jd sirap bandung pulak dah..

hah ! kan aku dah kata. aku nak merepek. hahahaha.. jgn di layan budak nih, kadang2 dia tak tdo, cam gini lah jd nya. maklum lah, BATMAN ! ok ulangan kertiga BATMAN ! mlm tak tdo, lepas solat subuh baru tdo. lalala.. hey ! ini batman sempoi woo.. solat tetap solat. merepek tetap merepek. hahaha tapi apa2 pown, BATWOMAN TAKDE KER ? haha ada sesape nak ? eh eh.. tunggu dulu.. kene isi borang interview dulu. bahhaha bornag itam putih, siap dah aku print. kat borang tuh siap kene mintak tanda tangan ibu bapak lagi. HAHAHA takde lah, joke joke. nak jd batwoman, p terjun bangunan lah, tgk hidup lagi ke tak, kalau hidup meh dtg jumpa aku. kalau tak, sorry to say. AHAHA ok lah cukup2 lah aku merepek nih. ok lah, babai, salamualaikum..

p/s : salam dari BATMAN . tc.