Dec 19, 2010 with 2 Comment(s)
Apakah benda penting dalam hidup korang ??
kau tanya aku ker ? haha ok ok. bagi aku yg paling penting dalam hidup aku ermm KELUARGA ! KAWAN! dan dan PC+INTERNET kalau takde nih mau jd gila kowt XD

Benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri ??
DORAYAKI ! aku beli kuih dorayaki kat JJ smlm. itu benda terakhir yg aku beli guna duit aku . hahaha 1.50 sebijik. aku beli 3 HAHA perisa coklat :)

Dimana tempat korang nak langsungkan dan tema perkahwinan nanti ??
apa punya soalan nih ? adoiyai. aku tak kesah pown tempat mana2 kat umah ker kat masjid ker ikot kehendak org tua ja. haha tapi bini ikot kehendak aku lah :P tema ? aku bukan tahu pown pasal tema2 perkahwinan nih, semua nih aku akan serah kan kepada umi dan abah aku. haha *macam dah nak kawen je gaya nya =______="
Adakah korang sedang bercinta ??
ohh sorry, not now. bahaha
Berapa lamakah anda akan mencintai kekasih korang ??
ehh kau tak paham bahasa ke ? aku ckp takde kan.. skrg takde apa2 dan aku tak teringin pon buad masa skrg. tolong lah paham hahaha adoii.
Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang ??
ish hang nih betol2 nak kena campak lombong lah =..="
Novel/buku/majalah terakhir korang beli ??
aku ada beli novel. bulan 7 hari tuh. aku bg hadiah dekat ira. hahaha apa ehh tajuk novel tuh ? adoii jap jap... hah ! ingat dah ! novel TUNAS. Hlovate punya cerita :D aku suka Hlovate !

Apakah nama penuh ??
muhammad luqman bin zulkifli . sedap tak ? pndai en. Zulkifli letak nama anak :)

Antara Mak/Ayah korang , mana yang paling mesra ??
aku tak penah peluk abah aku.. aku penah peluk umi aku. haha tapi aku tak penah sembang berdua dgn umi aku, aku penah sembang bedua dgn abah aku masa dok dalam keta. so aku rasa dua dua aku mesra kowt :)

Adakah korang basuh sendiri ??
aku basuh kasut sendiri ja. baju umi basuh bahaha

Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi ??
syurga ? insyallah
Pilih satu , peluk atau cium ??
kalau dua2 tak boleh ? HAHA

Beritahu orang yang kamu tag ??
perlu ke aku menjawab nih ? adoiyai. tgk lah kalau aku rajin haha

5 benda yang korang sayang dalam hidup
1. family
2. kawan
3. PC aku
4.Game
5.FB && BLOG <3>

5 lagu yang korang selalu dengar ??
aku slalu dgr bukan 5 je, banyak. so tak yah lah nak list kan ye mekasih :)

7 blogger korang nak tag ??
eykal
miss leo
sab bueno
laila
fyna
josyu
atyn