Dec 20, 2010 with 0 Comment(s)
ermm hello ? :)

sebena bena nya.. aku tak tahu apa nak taip dalam nih. tapi aku trpakse jugak taip tak nak bg kosong lah kata kan. nak up to date slalu.. tapi tuh lah. takde idea nak merapu malam nih. ok aku skrg dah datang balik MINAT mendownload movie . har har har movie movie yg belum aku tgk lah, yg kuar pawagam bulan oct, sep, nov, alah yg baru2 lahh. ye lah nak harap kan pawagam ? bila lah agaknya aku nak menjejakkan kaki kat pawagam bahaha.

ok smlm aku download cite skyline. ramai org kata cite tuh entah hape hape je. tapi aku nak jugak try tgk. cite dia boleh di katakan power lah, penuh dgn aksi2 .. gila lah cita makhluk asing ntah dari mana datang jatuh kat tempat tuh. haha pastu sape2 tgk cahaya biru tuh mata jd hitam pastu merebak... n then kene sedut. bahaha apa punya cerita lah. tapi best jugak. yg tak best nye masa ending dia tuh.. laki dia kene amek otak. tapi bila otak tuh di masukkan dalam badan makhluk asing, laki dia tuh boleh kawal bdn tuh. tetiba dia dgr suara pompuan tuh pastu dia lawa makhluk asing. HAHA makhluk asing lawan makhluk asing. dan dan plak habis cita dia cam gi tuu je.. takde ending ? ending yang aku rasa agak haremmm hahah XD ok aku bukan sape2 yang nak kritik cerita org. kire ok lah tuh dia dpt buad sebuah movies cam tuh kan ? haha

ok, buad masa skrg aku tengah downloading cita Girls With Dragon Tattoo. tajuk best je. haha tak tgk lagi. nanti aku cerita kat korang macam mana cita dia. tapi bukan hari nih lah. esok kowt. ada lagi 4 jam nak download. HAHAHA adoiyai.. jawabnya PC nih tak off lagi lah malam nih. :P

ok lah dowhh.. dah berjam jam aku dok update natang nih. tak habis2 adoii dah dah.. bye :D