Dec 21, 2010 with 0 Comment(s)
update di pagi hari ! haha hello2 . i'm here. skrg pukul 7.04 a.m. dan aku tak tdo lagi dari smlm. dok tgk cerita Girls with the dragon tattoo haha. best gak cita dia dowh.. ada due org watak utama. sorg hero sorg heroin. heroin dia perghh gila nak mampus. subang cucuk idong, rambut pendek, panjang depan. pastu pakai subang jgn ckp ar.. penuh telinga . haha emo gila arr. dia punya kerja sebagai HACKER seorg hacker yg berjaya. haha hero tuh wartawan majalah. tapi dia di dakwa sbb apa ntah. n then wartawan nih tak nak kerja dah. dia ada terima tawaran seseorg suruh siasat kes kehilangan seorg wanita. pastu dia siasat2 lah.. yg pompuan hacker tuh plak pegi hack pc wartawan tuh, boleh tgk segala file file yg laki tuh simpan untuk cari pompuan tuh.. tetibe pompuan tuh dpt selesai kan satu teka teki huruf dan no. apa ntah .. dia bg tahu laki tuh. last2 depa bekerjasama..

cita nih pasal penderaan seksual kepada wanita lah.. kes rogol dan bunuh. dalam nak cari kehilangan wanita tuh, depa dapat selesaikan kes seorg nih yg memang pro lah dah lama buad keja rogol2 pastu bunuh. sampai tak ingat bilangan gadis yg dia rogol dan bunuh. gila dasyat. haha bunuh kejam plak tuh ==" adoii pastu heroin nih nak mempertahan dan balas dendam kepada wanita2 yg dah mati lah.. dia tgk jer laki tuh mati terbakar dalam keta lepas excident. woo ganas. aku rasa cerita nih bg aku lah 18SG dan 18SX kowt ? jgn kata aku gatal =_=" aku just tgk cerita ja.. biasa lah cerita omputih kan ? so kalau korg nak tgk. download lah.. aku download kat piratebay.org haha 5 jam donload. ngeh~ tapi syok tgk ohh.. last2 kan, pompuan yg punk emo segala macam td tuh kan, jd pompuan yg kaya. haha dia dah jd PEREMPUAN . pure punya pompuan lah. rambut panjang, apa semua takde cucuk2 idong dah. lol

aku rasa cukup lah apa yg aku cerita nih, kalau rasa berkenan.. hah apa lagi download2. haha girls should watch this movie. jgn percayakan laki sgt. walau pown aku nih laki, tapi aku nasihat kan kome yg pompuan pompuan nih, jgn ikot sgt laki. ==" kang jd apa2 jgn nak salah kan org lain. due2 ekor salah. bodoh. haha ok lah itu je. babai . salamualaikum :)