Dec 12, 2010 with 0 Comment(s)
ada seseorg yang menulis mengenai diri aku. bahaha sapa agak nya tuh ? nyeh~ menyiasat dan mengambil identiti ku. lol haha merepek dahh. tak pa lahh..

ok sekarang pukul 3.13 a. m. and im not sleepy :P tak tahu nak buad apa.. so merepek di blog ini. dgr lah carutan dari aku. haha sorry lah, aku bukan jenis kaki mencarut. haha dose bhai. syg mulut :P lupe kan pasal carutan. sebenarnya aku pown tak de ilham lagi nak mengepost apa benda dalam nih. tapi.. gatal tangan rasa nak update jugak. emm jap nak pikir apa nak di taip . . .

hah ! esok hari apa ? ahad ehh ? naseb hari isnin cuti lagi. haha kalau tak, esok bukan di kenali sebagai sunday tapi sadday. LoL tak tahu kenapa ==" mungkin ada sedikit kemalasan di situ. ok, apa yg aku sembang td ? hah mengenai hari ahad. haha esok mesti banyak kartoon. haha xD (sah takde mende nak update) heh ske ati lah. haha eh u know what, kadang2 kartoon boleh membuad kan bibir kita mengukir senyuman tak kala kita dalam kesedihan dan kedukaan. cewahhh ! haha ayat tak leh blah dowhh.. ishh dush dush.. eh tapi mmg betol apa yg aku ckp tuu.. daripada karton kadang2 kita boleh dapat cara memikir kan bagaimana nak atasi masalah emosi. ala remaja2 zaman skrg nih kan emosi agak kuat. so tgk karton haha. nnti msti parents korg ckp "besor gajah pown tgk katon lagi" haha jangan lah tgk hari2. kalau tgk hari2 aku pown akan ckp macam tuh kat korg.. tgk lah hujung minggu je, untuk menenang kan fikiran :P contoh katon yg boleh tgk:-

haha ! donald duck ! yeah ! :D

TOM and JERRY ! haha sian kuceng tuh :P


kat ats tuh mungkin katun yg aku tgk macam bengong2 haha.. tak pown tgk popeye je. pergh makan bayam keluar otot gila lahh..aku makan tak keluar keluar pown, slim ada la :P mungkin korang tak tahu.. daripada katun kan, kita boleh buad lawak ketika bercakap dgn org. tapi budak2 zaman skrg suka drama2 cinta..hindustan laa..tamil lahh.. movie2 lah (aku pown minat movie) haha yg korg tak pandang apa dia ? berita..national geographic..apa lagi ? aahh macam2 lah yg korg rasa tak da faedah.. haha tapi bapak2 ibu2 emak2 kita suka tgk benda2 tuh. yg memberi pengetahuan tntang kejadian semasa dan lain2.. kalau korg tgk berita pown kornag tgk suka je. HAHA kan kan ? bola ! tak habis2. aku pon tgk jugak hahah xD buad apa jaa tgk politik2 ? hey mmg kene tahu. tapi tak boleh bersuara lagi buad masa skrg. org kata still pemuda pemudi.

aku rasa..cukup je la stakat tuh ehh ? hee eh eh satu nak ckp. jgn pulak kata KANAK2 RIANG yg tgk katon. di jepun kebanyakan org dewasa pown tgk katun lagi tau. haha tapi jangan addicted sgt lahh.. karang sampai mati dok tgk katon tak buad keje lain adoiihh aku suruh tgk sekali skala je..nak mengawal emosi :D ok lah , babai. salamualaikum..