Dec 14, 2010 with 0 Comment(s)
agak malas nak update , nyehh kenapa eh ? tak ada idea lagi pun.. haha apa aku nak mencarut dlm post kali nih hah ? prasan dak lagu baru ? haha.. bukan lagu, MUSIC je. ok, kan aku dah kata, aku nak tukar2 music je. tak nak buh lagu.. so aku tukar lah. dah dah.. tukar lain cerita.

hah ! aku nak cerita pasai lukisan lah. boleh ? dah lama aku tak melukis. trasa rindu pulak, tapi agak2 nya mesti tangan dah keras, macam konkrit nak buad jambatan . lol bukan apa, melukis nih kene buad hari2 baru syok.. tapi time idea takde habis lahh.. masa tuh mula lah bukak google. and then, search gambar2 lukisan.. pastu tiru. ok TIRU bukan TEKAP tiru dan tekap adalah due group yg berbeza. kadang2 tiru pown tak jadi.. kene tekap jugak. lol ingat senang ker nak melukis ? perlu ada bakat dan kebolehan berimiginasi dan apa lagi ? pensel lah hahaha alat tulis lah senang :P

aku ingat nak beli wacom. apa wacom tuh ? nah tgk kat bawah..

lol, nih hah ! table untuk melukis dalam kom. sapa boleh tolong belikan ?

ermm.. kalau ada tuh kan, aku boleh lukis muka aku sendiri, bahha boleh lukis muka kongkang :) mesti lawa kan ? bahaha.. buad macam enime. hee ehh, benda nih mahal gila lah ==" harga dia macam sebijik cpu haha. tapi lebih murah daripada IPAD. lol aku suka ipad ==" hopefull jd milik aku suatu hari nnti yeahh ! :P tak pown sapa2 yg boleh tolong belikan kau sebijik ipad ? aku blanja dia kedai mamak roti canai banjir satu, air teh o' ais segelas. jd lah :D


dpt nih sebijik, perghh. :P

ok lah,, aku rasa stakat tuh jer aku nak update ==" tak de idea lahh.. grr tak pe takpe, nnti post yg akan datang, aku try buad blog nih jd penggeletek hati org. babai :)