Jan 3, 2011 with 3 Comment(s)
hello ! salamualaikum..
1st day di skulah. yaa dua org je guru yang bertukar. sejarah n agama. ustaz ali jd guru klas. waa haha tadi aku dah kene ngan dia. raba dkt poket baju aku, haha sbb aku tak jahit nama kat baju. HAHA XD dia kata "naseb baik laki" HAHAHAHAH ! adehh alhamdulillah, doa aku termakbul jugak dapat cikgu2 yang boleh di katakan ok lahh.. hope aku dpt blajo dgn baik2. hah ! aku jadi ketua kelas lagi =.=" adeh . takpe lah, macam taun lepas jugak lah kerja aku, hari nih pown dah ada kerja. buad list name. HAHA homework ada satu. iaitu math, yeahh teacher wan lagi yang ajor. yuuhuu i like her. muahaha jgn marah arr cikgu zaidi. hahah suka sbgai guru je hee ^^

tadi pown waktu kimia dah buad experiment ringan. yeahh miss ong yoke bee ! HAHA today she always smile. dari awal kelas, sampai habis kelas. HAHA suka bila dia senyum, tapi takut bila dia masam. haiyoo ~ grr.. haha smlm jugak aku bertungkus lumus menyiap kan buku skrap kimia yang dah berbulan dia kasi masa cuti hari tuh. adoi aku tak teringat nak buad. naseb baik siap. tapi tak 100% haha smlm buad dia punya cover depan, haha semangat buad dgn adobe. XD nah nah

haha bunga2 gitu :P

hahaha lawak pown ada aku tgk, dgn bunga2 nya haiyoo. haha kalah pompuan. haiyak, dah takde corak lain lahh. malas nak p download brush. ngehehe aku rasa ini je lah kowt yang aku mampu buad. aku amat penat hari nih, lepas solat zohor, aku tdo jap. lepas solat asar, aku tdo lagi kejap. pastu bgun buad math. pastu buad list name plak. dan dah siap semua tuh.. masa untuk aku berehat dan baca Gulp and Gasp sbb nnti kite org kene berlakon dkt dpn perhimpunan. jumaat minggu depan kalau tak silap. haiyoo aku jd org suruhan lord spetic. ces ! haha apa apa pown.. SELAMAT BERSTUDY~ dan buad HOMEWORK ~ jgn main copy ehh HAHAHA

ok lah, baibai.